piątek, 8 lipca 2016

Ciy: Prawdziwe Amerykaskie Pancakes!


 Dzisiaj zabieram Was w podróż do Ameryki...


*1 SZKLANKA MĄKI
*2 STOŁOWE ŁYŻKI CUKRU
*1 JAJKO
*1 ŁYŻECZKA SOLI
*1 ŁYŻKA PROSZKU DO PIECZENIA
*1 SZKLANKA MLEKA
*2 ŁYŻKI OLEJU
*CZEKOLADA,OWOCE,DŻEM,SYROPY-co lubicie!


Jedyne co musicie zrobić to wszystko ze sobą połączyć! 
Wylewamy nasze ciasto na patelnie. Możecie dodać owoce,czekoladę i to czego użyjecie -podczas pieczenia,albo tak jak ja ,gdy są one gotowe! I to wszytsko! 


















14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeśli robiłam przepis na pancakes to chyba normalne że mie będzie tutaj co innego? Mi się takie zdjęcia podobaja-i na innych blogach wiele dziewczyn właśnie takie publikuje i mi one podobają A to najwazniejsze!;)-ale zrozumie to tylko osoba która interesuje się fotografia :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Zdjęcia są bardzo ładne :) !
      MÓJ BLOG - KLIK

      Usuń
  2. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się podoba obserwuj!Nie bawię się w obs/obs:)

      Usuń
  3. Wyglądają przepysznie, muszę wypróbować ten przepis :) Tak jak wspomniałam wcześniej, bardzo ładne zdjęcia
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj i daj znać!:** Bardzo dziękuję!!:)))

      Usuń
  4. Woow, pysznie wygląda <3
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie na diecie nie powinno oglądać się zdjęć tego typu. Wyglądają przepysznie :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah nie powinno!:p Tak samo smakują!:p Pozdrawiam!

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥