piątek, 15 lipca 2016

I want to be like ...


Będąc 5,6,7 latkom - codziennie byłam kimś innym. Raz byłam księżniczką,raz tajną agentką a jeszcze innym razem tancerką. Czasem byłam też piosenkarką,nauczycielką albo kucharką.
Często zmieniałam swoją twarz. Udawałam postacie,które zobaczyłam w bajce.
Teraz widzę się z takimi postaciami niemalże codziennie. Widzę osoby,które za wszelką cenę chcą być kimś innym. Kimś kogo cenią. Kimś kto według nich jest w jakimś stopniu "wzorem",osobą idealną .Dążą do identycznego wyglądu lub charakteru. A ja? Ja nie chcę być popularną blogerką,którą widuję w gazetach,nie chcę być znaną tancerką z programu telewizyjnego ani żadną inną osobą.Chcę być sobą. Ale nie dla innych-Tylko dla siebie.







































Fot.: klik

Kombinezon-no name/Buty-ccc/Kardigan-pepco//

21 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! :)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! NIE BAWIĘ SIĘ W OBS/OBS!;))))

      Usuń
  2. To bardzo ważne czego chcesz. Najlepiej być sobą i nikogo nie udawać. :)
    Piękne zdjęcia. Pozdrawiam. :)

    https://juornalduninconnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie Ty masz piękne włosy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wpis i interesujące zdjęcia!
    http://szerily.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdjęcia :)
    szuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia? WOW. Jesteś prześliczna, rób duuuużo sesji! :)

    Pozdrawiam http://flawlessgold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzieeeeeeeeeeeuje!♥ Jest mi mega milo! Oj robie mega duzo i bede robic jeszcze wiecej! :p

      Usuń
  7. Tak samo jak Ty uważam, że najlepiej być kimś, jednak kiedyś trzeba będzie wybrać jaki zawód będziesz chciała reprezentować! ciekawy post!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam,że należy być sobą a mo kims!:D;p;* Bardzo dziękuję!

      Usuń
  8. Nigdy jakoś nie chcialam być kimś innym (oczywiscie juz nie jako dzieciak). Staralam się być zawsze sobą 💖
    Zapraszam na mój blog buntowniczkii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥