poniedziałek, 11 lipca 2016

Jak byc zorganizowanym?




Okres wakacyjny trzeba spędzić w 100% tak,abyśmy 1 września dopinając ostatnie guzki białej koszuli wykrzyczeli "Te wakacje były super!". Co się z tym wiąże? Dobra organizacja! Zaplanowanie każdego dnia... a nawet godziny! Wakacje pędzą zdecydowanie za szybko,a świetna organizacja pomoże Wam w zabiciu luk w kalendarzu.


  • Aby można było się nazwać zorganizowanym ,trzeba wszystko idealnie zaplanować. Według mnie dobra organizacja to idealny  kalendarz lub notes,który będzie waszym małym pomocnikiem!

  • Zapisuj! Co chcesz  zrobić,co musisz  zrobić i to  co chcesz aby było odhaczone ptaszkiem!
  • Planuj! Napisz w punktach swoje plany co musisz zrobić w tym tygodniu. Napisz ich dużo,aby każdy dzień był idealnie zaplanowany! Na końcu tygodnia usiądż i sprawdz co udało Ci się zrobić. Nawet jeśli odhaczyłaś połowę  to sukces! W końcu byłaś zorganizowana!
  • Notuj! Pisz o fajnych rzeczach,które zrobiłaś. Wracaj do tej strony kiedy zamienisz się w lenia,a obiecuję ,że szybko zerwiesz się z kanapy,aby zapisać kolejne super rzeczy na liście!
  • Napisz o rzeczach,których nie lubisz robić! Będzie Ci łatwiej znależć na nie czas,aby odptaszkować je w kalendarzu i mieć je z głowy!
  • Sporządż dzienną listę! Wypisz w punktach co musisz dzisiaj zrobić np. w swoim pokoju. Następnie po wykonaniu każdej czynności odznacz daną rzecz! W taki sposób szybko wykonasz wszystkie czynności i zaoszczędzisz dużo czasu.
  • Wypisz rzeczy,które chcesz zrealizować w te wakacje! Rzeczy mniej oczywiste. Te,które sprawią Ci dużo uśmiechu i te na które nie masz czasu w roku szkolnym!
Tak jak wspomniałam dobry kalendarz  to połowa sukcesu w byciu zorganizowanym. Musi być  ładny,dobrze wykonany i aby spełniał swoją funkcję! Ja swój ideał znalazłam.
Notes ze strony mygiftdna.pl! Jest świetnie wykonany-tak jak zapewnia strona. Grawer-wykonany jest techniką laserową,która pozwala na dokładne wykonanie napisu. Grawer jest bardzo dokładny i trwały co mówi o długotrwałym posiadaniu notesu. Zapewniam,że każda Wasza koleżanka zapyta skąd go macie. Ja dostałam już milion pytań! Idealny pomysł na prezent - ponieważ możecie mieć inny napis niż ja-spersonalizowany-w tym specjalizuję się firma. Bardzo polecam Wam notes z tej firmy! Na stronie dostaniecie  wiele pomysłowych prezentów,z których ucieszy się każdy!
  Bardzo Polecam Wam produkty z tej strony-na pewno Was nie zawiodą!:)

MÓJ NOTES- KLIK
STRONA FIRMY-KLIK
FACEBOOK FIRMY-KLIK
YOUTUBE FIRMY-KLIK





















15 komentarzy:

  1. Twój blog przypadł mi do gustu! :)
    Ja osobiście lubię być zorganizowana, dlatego mam pełno karteczek, notesików i tych innych pierdół. Przydatny post! :)
    Zapraszam do siebie! Obserwuję. :)
    http://juornalduninconnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie Ciesze!!♥♥ Hahah dokladnie-jakby byla mowa o mnie! :D Dziekiiiii!♥♥

      Usuń
  2. Mi wystarczy kalendarz do zapisywania terminów sprawdzianów, kartkówek i prac w szkole - bez tego bym nie przeżyła ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama przez wakacje jestem niezbyt zorganizowana, ale to właśnie w nich lubię, robię to na co mam ochotę, ale wiadomo rzeczy, które mam do tzw. "załatwienia" warto byłoby gdzieś zapisać.
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie lubię nie wszytsko zaplanowane-choć wiadomo czasem stawiam Na luz!;p Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Przydatny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje,ze moje rady Ci w tym pomoga! :D

      Usuń
  6. Ja muszę zacząć organizować czas w roku szkolnym :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wikaaa ;* Przydatne rady muszę się ich zacząć przestrzegać :)


    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    http://anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze nie postaralas sie o kod dla czytelnikow...

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥