poniedziałek, 4 lipca 2016

Jak odnalezc swój styl?


Pytanie odwieczne. Sama do końca nie wiem,czy właśnie ja w stu-procentach go odnalazłam. Ciągle szukam,inspiruję się,podążam-czasem może ślepo i staram się "odkryć jego kryjówkę". 
Nie jestem w stanie wyznaczyć jednego słowa,które opisywałoby właśnie mój styl. Jest on bardzo zróżnicowany i  opisuję go "tak jak mi się podoba". Nie podążam ślepo za trendami. Lubię nosić to w czym  jest mi wygodnie. "Szanuję" ubrania ,w których komfort idealnie zgrywa się z modą. 
Kocham się inspirować.Odkrywać zdjęcia dzięki,którym codziennie mogę oglądać kompletnie różnorodne stylizacje. Dodatki to chyba to co najbardziej według mnie "tworzy stylizacje". Jest ich mnóstwo co sprawia,że każdy outfit może mieć zupełnie inny charakter.Codziennie rano dobierając ciuchy na cały dzień-choć dla niektórych to za pewne śmieszne-czuję,że sprawia mi to ogromną przyjemność i satysfakcję -nawet jeśli ubieram zwykłą koszulkę i spodenki!
To kocham w modzie.Kocham to,że każdy z osobna może mieć swój własny,indywidualny,niepowtarzalny styl.
































Fot.: klik

Koszula-mohito/Spodenki-Holandia/Okulary-biedronka/Pasek-no name//

34 komentarze:

  1. Mam 16 lat, a wciąż nie mam wyznaczonego stylu. Najchętniej chodziłabym w samych koszulkach i spodniach. :D Czuję sie tak najbardziej komfortowo.
    Jakoś nigdy nie zależało mi na ubraniach "w modzie". Nie potrzebne mi są również same bluzy z nike, buty z Vansa itd.

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na to czas-i właściwie masz już swój styl. Stawiasz na casual! Zwykłe,wygodne rzeczy(pionaa!♥). I bardzo dobrze! Masz ideeeeeeeealne podejscie!♥ Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja tam nosze to, co mi się podoba i na co mam ochotę. Swojego własnego stylu zupełnie nie potrafię określić- trochę dziewczęcy, trochę sportowy, czasami to łączę. każdy może mieć swój styl, jednakże w naszym społeczeństwie nadal bycie trochę innym jest strasznie piętnowane.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre podejscie! Tez bardzo często łącze-ale przede wszystkim musi być wygodnie!:p Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zdjęcia jak skaczesz są super *.*
    Ja stawiam na wygodę :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje! Bardzo sie ciesze!:p♥ To tak jak ja!♥

      Usuń
  4. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie zmusza Cię na szczęście do czytania! Jednak dużo osób wchodzi jednak na bloga i ogląda te "brzydkie i takie same zdjęcia".Bardzo dużo osób wychwala moje zdjęcia zdjęcia -hmmm :) Widzę,że zazdrość! Mam jedna rade dla Ciebie!:) Zajmij się sobą,rób to co kochasz,bo widzę,że nie masz na siebie pomysłu-pisząc takie komentarze ;) Pozdrawiam

      Usuń
  6. ale ty sliczna jestes ! Boskie zdjęcia a najbardziej te jak skaczesz : D obserwuje !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Bardzo mi milo! DZIĘKUJĘ BARDZO!:)

      Usuń
  7. Ładne zdjęcia. Ale trudno czyta się tekst, bo zapominasz o spacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja mam normalnie-i pytalam i wszyscy mówią,ze spacje są!;p Może u Ciebie coś nie tak :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. gdzie jest odpowiedź do pytania z tytułu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunięta! :) Widzę,ze jednak wracasz tutaj Anonimku :) Pozdrawiam

      Usuń
  9. Znalezienie swojego stylu często jest dużym wyzwaniem, ale najważniejsze jest, by nosić to, w czym czujemy się dobrze i pewnie. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą!
    Sama myślę i postępuję identycznie. Noszę to, co mi się podoba i co mogę z czymś ciekawie połączyć. Nie śledzę trendów i tego, co jest modne. Przez to w jakiś sposób można wyróżnić się z tej szarej większości, dlatego jak najbardziej Cię popieram. Podoba mi się wygląd Twojego bloga, a o zdjęciach już nie wspomnę, bo są cudowne. Biały kolor to zdecydowanie Twój kolor! Dodaję bloga do obserwowanych i z niecierpliwością czekam na kolejne posty!
    Pozdrawiam ;)
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/07/36-tonight-we-are-young-so-lets-set_6.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pionnnaa!♥ Bardzo sie ciesze,że Ci się podoba! Bede robić wszytsko,abys chetnie tu wracala!♥ Pozdrawiam

      Usuń
  11. Śliczne są te zdjęcia! ♥♥ Ja chyba nie mam jakiegoś swojego określonego stylu, zakładam to na co akurat mam ochotę :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś jeszcze młodziutka, także pewnie Twój styl będzie się zmieniał :)
    zdjęcia prześliczne ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyglądasz no i super pomysł na zdjęcia! Dużo osób niestety boi się tej opinii innych, co jest smutne:((

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Bardzo Mi miło! Masz rację!

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję! Bardzo Mi miło! Masz rację!

      Usuń
  14. Jedno magiczne zdanie, które napisałaś:,,Lubię nosić to w czym jest mi wygodnie''
    Każdy powinien właśnie tak robić a nie gonić za tak zwanymi trendami, które tak na dobra sprawę sami tworzymy. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. <3
    http://znaciskiemnaszczescie.blogspot.com/2016/07/co-warto-robic-aby-nie-zmarnowac.html

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥