sobota, 23 lipca 2016

PODROZE...


Czym dla mnie są? Odskocznią. Zobaczeniem tysiąca nowych rzeczy. Milion nowych tradycji,zwyczajów.Nie ważne czy podróż wypełniam zdaniem- rowerem przed siebie,wzdłuż ciągnącej się oświetlonej gorącymi promieniami ulicy czy te,które długo planujemy. Za każdym razem zdobywamy nowe doświadczenia i stajemy się bardziej odpowiedzialni. Poznajemy nowych ludzi,nabieramy nowych znajomości. Dla mnie to jedna z największej rzeczy,która ma tak dużą wartość. Kupno drogiego samochodu nie będzie tak  trwałe jak podróż. To czego doświadczymy,to co zobaczmy zostaję na zawsze. Nikt, nigdy nie będzie nam w stanie tego odebrać.

























Fot.: klik

Kurtka,Bluzka-no name/Getry-gatta/Buty-miejski sklep/Wianek-Holandia//


Już w tą niedzielę wyjeżdżam na moje upragnione morze! Jeśli chcecie,abym Was ze sobą zabrała to dodajcie mnie na snapie zakupholiczka6  :)! Obserwujcie mnie też na instagramie!
Tutaj widzimy się za tydzień!♥ Do zobaczenia!

16 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i pozytywny post. Życzę udanych wakacji i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróże przede wszystkim kształcą :D
    Świetna stylizacja :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie również jest to rzecz z ogromną wartością. Uwielbia poznawać nowe miejsca, cudownych ludzi i kultury. Świetne zdjęcia kochana♥ Miłych wakacji!:)

    Buziaki xx♥zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piontka!:)) Bardzo sie ciesze,dziękuję!

      Usuń
  4. Jak na swój wiek, bardzo mądrze piszesz. Podoba mi się! Zdjęcia, jak zawsze cudowne. I dobry dobór stylizacji. :)
    http://juornalduninconnu.blogspot.com/2016/07/zacznij-pracowac-nad-soba-nie-ogladaj.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Bardzo się cieszę! Dziękuję!❤

      Usuń
  5. Podróże to zdecydowanie najlepsza rzecz jaką możemy zrobić dla samego siebie. Piękne zdjęcia! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te po podróżne przemyślenia i fakt, że nikt mi ich nie zabierze...to cudowne uczucie które warto złapać i zatrzymać :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ - zapraszam na nowy post ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Uczucie,które jest tylko po podróżach! I nie da sie go opisac ;p Pozdrawiam!

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥