piątek, 1 lipca 2016

ROZCZAROWANIE


Rozczarowanie. Coś czego osobiście nienawidzę. Uczę się na błędach i na rozczarowaniu jest to zawsze największa nauka. Nie doszłam jeszcze do momentu,w którym po rozczarowaniu jestem zupełną oazą spokoju. Może się tak nie da? Albo nie potrafię. Zadaję sobie pytania,na które cały czas nie mogę znależć odpowiedzi. Na jedno znalazłam teraz. To my tak naprawdę doprowadzamy do rozczarowania. Bez pozytywnego,fascynującego nastawienia nie doznalibyśmy tak dużego rozczarowania jak po myśleniu  mniej wybuchowym. Mam na to jedną wskazówkę!Zawsze stawiam "na tą złą kartę".  Wtedy rozczarowanie jest mniejsze a radość raptownie staję się większa.
I to dzisiejsza rada ode mnie!:) Miłego dnia!♥

  "Rozczarowanie: dużo oczekujesz,mało dostajesz"




























Fot.; klik

Kombinezon-prezent/Buty-miejski sklep//


12 komentarzy:

  1. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nikt nie lubi rozczarowania..
    Bardzo fajnie napisane, pozdrawiam!
    sylwiapierlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt nie lubi rozczarowań bo jednak każdy z nas sobie dużo wyobrazi a później przeważnie kończy się to rozczarowaniem nie fajne uczucie :/
    Śliczne zdjęcia pozdrawiam
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wlasnie jest to zle podejscie i dlatego tak bardzo bronię się od rozczarowan! Dziekuje! Pozdrawiam♥

      Usuń
  4. Masz rację,bo gdy nie oczekujemy zbyt wiele nie przejmujemy się tak tym że tego nie dostaliśmy ;) Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację,bo gdy nie oczekujemy zbyt wiele nie przejmujemy się tak tym że tego nie dostaliśmy ;) Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,cieszę się ze dolaczylas do naszego team'u!:*

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję,cieszę się ze dolaczylas do naszego team'u!:*

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥