piątek, 12 sierpnia 2016

Climate flowing from photos and music


Nie wiem,dlaczego,gdy otwieram kartę blogera,zaczyna pisać nowy post wszystko wyparowuję mi z głowy. Pragnę,aby było super,super,super-a pożniej nie potrafię sklecić jednego zdania. Teraz dziwnie mi to idzie-tylko dlatego,że pomaga mi ... muzyka. Leci w tle a ja staram się "nadążać za melodią" i stukam w literki z prędkością rakiety. Ja odbieram muzykę  nie jako coś co lubię robić tylko jako mini magię. Potrafi świetnie dopasować się do chwili,idealnie wpasować się w klimat. Zatrzymuję na chwilkę czas i sprawia,że wokół tworzy się barwny klimat-czyli taki jaki lubię. W niektórych momentach czuję się jak najszczęśliwsza osoba,choć na sekundę- właśnie dzięki melodii płynącej wokół mnie. Kocham ten niepowtarzalny klimat,który w każdej piosence jest zupełnie inny.


tu tu  tu  tu tu tu  tu












Fot.:klik
Koszula-mohito/Spodnie-h&m/Buty- Adidas/ Zegarek-tutaj//

Jak się podobają zdjęcia?

20 komentarzy:

  1. Łał! Pięknie napisane, naprawdę! Zdjęcia są...takie piękne,takie magiczne i takie...takie cudowne!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Bardzo,bardzo mi miło! Cieszę się!!❤

      Usuń
  2. Mam radę w sprawie interpunkcji - po przecinku stawiamy spację. Kiedy myślnik oddziela dwie części składowe zdania, z jego obu stron stawiamy spację. Przed wielokropkiem natomiast już spacji nie ma. Poza tym wszystko jest ładnie napisane, a sam sens tekstu do mnie trafia.
    Ja najbardziej lubię pisać w ciszy, kiedy nic mnie nie rozprasza, choć czasem zdarza mi się posłuchać jakiegoś utworu podczas procesu tworzenia :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za radę-ale podziękuje! :) Może jest to zgodne z jakimiś tam zasadami,ale ja na moim blogu "tworze" swoje zasady ;) Chyba nie przeszkadza to w czytaniu a to jest dla mnie najważniejsze!:) Bardzo dziekuje! :)

      Usuń
  3. mam ten sam problem co ty, bo ja też jak otwieram kartę blogera to mam pustkę i słowa sie kompletnie nie kleją ;) śliczne zdjęcia :)

    ALEKSANDRAOLENDER.BLOGSPOT.COM - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witaj w grupie!😂❤ Dziękuję!!☺

      Usuń
  4. oj tak, muzyka to cudowna rzecz!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie również muzyka to taka mini magia. Zawsze pomaga mi pisać posta jednakże nie pisze ich z prędkością światła lub żeby za nią nadążyć tylko bardziej wsłuchuje się w nią i daje się "porwac" :D Świetne zdjęcia :^

    Buziaki zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! O tym nie słyszałam! Wyprobuję :P! Dziekuje!♥

      Usuń
  6. Mimo, że zdjęcia są nieostre to nadrabiają atrakcyjnością, ale ja sama też nie mam ekstra zdjęć jeśli chodzi o ostrość :) I często mam tak samo jak ty, ale muzyka mi raczej nie pomaga..

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w tym poście sa nieostre😜 Na ogół są wyostrzone i z lepszą jakością niż te-ale coś za coś! Te mają inny klimat 😜😜😘

      Usuń
  7. Super zdjęcia, no i to słońce ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!! Bardzo się cieszę,ze Ci się podobają!❤

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia..i to światło ahh uwielbiam !


    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jezu,mam to samooo! Aw,aw,aw!❤😂

      Usuń
  9. Ślicznie ! Masz piękny uśmiech ! :) Zakochałam się i aż dałam obs :)
    Pozdrawiam ! :)

    http://czekoladowybudym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny klimat zdjęć! :)


    Pozdrawiam!
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥