niedziela, 21 sierpnia 2016

Hi! I'm cool?


Chcemy nawiązywać nowe znajomości,ale tak naprawdę się tego boimy. Boimy się jak odbiorą nas inni. Czy nas zaakceptują. Najtrudniej jest osobom nieśmiałym,które uważają,że nie są "dobrzy w nawiązywaniu nowych kontaktów". A czy w tym można być dobrym? Według mnie najważniejsze w poznawaniu nowych ludzi jest,aby być w 100% sobą. Większość Cię na pewno polubi,a jeśli nie to dużo stracą-to jest najlepsze podejście. Naszej osobowości,tacy jacy jesteśmy-nie zmienimy. Zawsze będziemy tacy sami. Poznawanie nowych ludzi to trochę wieczna nauka,wieczny bagaż doświadczeń,który ciągniemy przez całe życie.












Fot.:klik
Koszulka-takko fashion/Holandia/Ogrodniczki-house/Buty-miejski sklep//


8 komentarzy:

  1. Najważniejsze to być sobą! Świetna stylizacja i bardzo fajny wpis!
    Zapraszam do mnie.
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze kiedy poznajemy nowe osoby warto być sobą! Fajne zdjęcia ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, masz ogrodniczki ;3
    ciągle mam zamiar je kupić, ale gdy przychodzi co do czego to szkoda mi kasy :(
    no i wolę kupić lakier hybrydowy, bo to moje hobby (robienie paznokci, nie zakupy:D)
    świetne zdjęcia. Jeśli tylko chcesz, wpadnij do mnie ;)
    barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje,hahah hobby jest ważniejsze! :p

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥