poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Holiday! Łeba 2016!


Po tygodniowym błogim odpoczynku zrelaksowana wkraczam w ostatni miesiąc wakacji. Moje postanowienie jak co roku "Sierpień wykorzystam jak najlepiej potrafię". Świadomość tego,że już za równy miesiąc będę w białej bluzce i czarnej spódniczce przystępowała  do drugiej klasy gimnazjum ( a przecież dopiero rozpoczynałam pierwszą i tak bardzo się stresowałam) ciśnie mi na język słowa "jak ten czas szybko leci". Teraz pozostało mi w 100% spędzić sierpień!Naładowałam baterie na sto-więc nic prostszego! Mam nadzieje,że Wasz lipiec minął tak jak sobie zaplanowaliście i spędziliście go tak świetnie jak ja! Do zobaczenia!































Sukienka-kik/Okulary-pepco//

14 komentarzy:

  1. Widzę ze wakacje bardzo się udały, jesteś na plecach mega osoloną 😍 śliczna sukienka, zdj też mi się bardzo powdobaja też się wybrałam nad morze Ale do Kołobrzegu. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga 😊http://joanna-rita.blogspot.com/2016/08/polecane.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takk! Jestem strasznie opalona! Ale masz dobre oczy!:P Zobaczylas takin szczegol! :P Udanych wakacji i dziekuje! ♥

      Usuń
  2. Nasze piękne, polskie morze. Cieszę się, że wakacje się udały ;) No i że pogoda dopisała! Ja jestem z Gdańska i musiałaś mieć naprawdę szczęście, bo mam wrażenie, że ciągle tutaj pada.
    Baw się dobrze w sierpniu!
    Proteinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiekniejsze!♥ Oby za rok pogoda dopisała bo się wybieram najprawdopodobniej :p Dziekuje! Nawzajem! :)

      Usuń
  3. Bardzo pozytywne zdjęcia. Czas leci zdecydowanie za szybko...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się w lipcu głównie uczyłam, więc wakacje dopiero teraz będę miała. ;) i też nad morzem, chociaż nieco innym. ;)
    zdjęcia cudne, Bałtyk jest szalenie fotogeniczny - widać, że wyjazd był udany. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka jest Ci chyba za duża :/ Chyba ze tak mialo byc! Jesli tak to sorki. Zdjecia sa calkiem fajne a obrobka to juz wogole! Zdradzisz gdzie je przerabiasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest za duża,tylko na jednym ze zdjęc moze sie tak zdawać bo opuściły się storszkę ramiączka ! :p Nie noszę za dużych sukienek-spokojnie ;) Dziekuje bardzo! Picmonkey.com ;)

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥