niedziela, 7 sierpnia 2016

Obserwacja za obserwacje?...


Jak wiecie( albo i nie) - nie bawię się w obs/obs,kom/kom. Według mnie to sztuczne nabywanie  komentarzy a zarazem sztuczni obserwatorzy. Chcę,aby mojego bloga odwiedzały osoby,które czekają z niecierpliwością na nowy post a nie osoby,które chcą  skomentować tylko po to,abym się im odwdzięczyła.Coraz częściej spotykam się z sytuacją przyciągnięcia do siebie nowych osób. 'Nie bawię się w obserwacje za obserwacje ani komentarz za komentarz! Ale następnie wchodzę na bloga komentuję,obserwuję tylko po to,aby otrzymać rewanż- aby na moim blogu pojawił się nowy komentarz i nowy  obserwator.Ma sens? Jak dla mnie nie.Pragnę,aby czytelnicy bloga "prawdziwie kliknęli przycisk obserwuj". Aby zrobili to po to,żeby nie przegapić żadnego nowego posta. Może to nawet jednorazowa wizyta,ale nie dla oddania komentarza po to,abym zrobiła to samo.
Od niektórych ludzi "z daleka" biję pozytywna i dobra energia. Tak samo jak ze szczerym komentarzem. Widać na pierwszy rzut oka kto zrobił to z przymusu a kto naprawdę oddał swoją opinię.Jestem tego zdania,że sukces odniosą tylko te osoby,które tworzą coś w internecie bez sztucznego nabywania obserwatorów i nie dla dostawania ubrań od internetowych firm. Robią to dla spełnienia siebie i dla pasji,którą realizują "prawdziwie"

*Pamiętajcie,że to co napisałam to tylko moje zdanie!;)



Fot.: klik

Crop top-taily weijl/Spódniczka-primark/

13 komentarzy:

  1. Świetny post zresztą jak zawsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry post :) I świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze!☺ O to mi chodizlo ! Dzięki!!😘

      Usuń
  3. masz racje Kochana. o moim blogu nawet znajomi nie wiedzą. napisałam kilka postów a do innych potrzeba mia czasu. nie będę się zmuszać, anie rezygnować z czegoś bo muszę post napisać. Che mieć prawdziwe recenzje. i tak mam codziennie odwiedziny. po co miałabym obserwować kogoś bo on mnie też.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O moim wiedzą tylko niektóre osoby. Choć przypuszczam,że wie więcej osób niż mi się wydaje. DZIĘKI ZA KOMENTARZ! Wiem,ze jednak nie wszyscy bawią się w obs/obs!☺☺

      Usuń
  4. hah, cieszę się, że należysz do tych osób, które sądzą o tym to samo co ja ;)
    http://berry-lifestyle.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  5. To co się dzieje w tej całej bogosferze jest po prostu smutne :( Tyle wartościowych blogów z potencjałem pozostaje niezauważonych przez to całe spamowanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się!! Przez to zanikają wartościowe blogi;/

      Usuń
  6. Mnie z kolei zawsze odrzuca jak ktoś "niby" bezinteresownie zostawi komentarz, ale liczy na rewanż. Ja bym bardzo się z tym źle czuła, jakbym wiedziała, że ten komentarz jest "sztuczny". Niestety świat do tego zmierza..

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak właśnie, na siłę zostawiony komentarz widać od razu, bo ten prawdziwy taki od serca ma często ma treść, którą się pamięta.

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥