sobota, 27 sierpnia 2016

SCHOOL DIY! Arbuzowy zeszyt,teczowe podkreslacze,klipsy+...


Cześć! Jak mijają Wam ostatnie dni wakacji? Ja osobiście staram się spędzić je jak najlepiej potrafię,żeby pierwszego września,ubrana w białą bluzkę z ręką na sercu powiedzieć "było super,do zobaczenia za rok!''. Ja dzisiaj realizuje swoje zadanie-umilenia Wam początku roku szkolnego!
Mam nadzieje,że to mi się uda i że moje pomysły na szalone diy się Wam spodobają!



Pierwsze diy to "trójkątny zeszyt". Wygląda na skomplikowany,ale jest naprawdę bardzo prosty w wykonaniu!


 1. Na początku z tekturki wycinacie  trójkąt( taki jak ten wyżej),przymierzacie do zeszytu tak,aby zmieściły Wam się trzy pionowo i sześć poziomo.(tak jak na rysunku niżej).

2. Trójkąt to Wasz szablon. Nakładacie na gazetę i wycinacie. Następnie przyklejacie tak jak widzicie u góry. I gotowe!






1. To diy to najprostsze diy jakie widzieliście! Wykonanie to dwie minuty max!
Wystarczy "pomazać" jeden zakreślacz na dwa kolory,tak jak na zdjęciu niżej i gotowe!







1. Znudziły Wam się już te wszystkie kolorowe klipsy? Zróbcie te! Wystarczy pomalować je białą farbą albo tak jak ja to zrobiłam -białym lakierem (schnie w 5 minut!). Następnie za pomocą patyczka do uszu w innym kolorze farby (albo lakieru) robicie kolorowe kropeczki. I gotowe!




 Czy nie są piękne?:)

1. Szkolna ramka-czyli miejsce w którym będą zgromadzone wszystkie ważne szkolne sprawy. 
Sprawdziany,kartkówki,spotkania,ważne rzeczy do zrobienia .


2. Kocham takie proste diy! Wystarczy na kolorowym papierze przykleić białe elementy na których będziecie pisać swoje notatki. Możecie je ozdobić,podpisać. Wkładacie w ramkę i macie swoje "school important"

 


1.Zdradzę w sekrecie- mój ulubiony projekt w tym diy!
Co trzeba zrobić? Naklejcie na okładkę notesu białą kartkę,na chusteczkę wylejcie trochę lakieru do paznokci -czerwonego i zielonego.



2. Następnie tak jak na moim niezwykle,idealnym rysunku -przetnijcie ziemniaka tak jak jest pokazane. Na pół i znowu na pół. Ziemniak to będzie Wasz stempel. Następnie  "maczacie" w naszych 'farbkach' i stemplujecie na okładce. Następnie zieloną farbką za pomocą pędzelka robicie "obwódkę" naszego arbuza. Tak jest pokazane na zdjęciach niżej. Później czarnym mazakiem robicie pestki .Pomysłowy,kolorowy zeszyt gotowy!








--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mam nadzieje,że moje DIY Wam się podobało! Bardzo się starałam,aby tak było!:)
Jeśli post i mój blog Wam się spodobał to zapraszam do obserwacji i zostawienia komentarza,na który na pewno odpowiem!
Z góry bardzo dziękuję! Dziękuje za to,że ktoś to teraz czyta,bo to ja i ty i ty  tworzymy ten blog a nie tylko ja. Dziękuje! 


19 komentarzy:

  1. Piękne i naprawdę bardzo pomysłowe! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły! :)

    http://agnesssja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo widzę w ostatnim czasie tego typu postów blogosferze, ale cieszę się, że są takiej dobrej jakości i starannie napisane :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taki motywujacy komentarz! DZIĘKUJĘ,bardzo się cieszę!❤

      Usuń
  4. o jakie cudowne DIY! podoba mi się, może zrobię <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... nie wysiliłaś się. Te pomysły są w internecie i to ich ogrom :) A tak na marginesie prosze Cię nie rób zdjęć telefonem bo jakość jest okropna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HHaha- te pomysły może i są ale bardzo,bardzo mało,poza tym ja się inspirowalam i pomysły "przekrecalam" ;) Po 2 wszyscy chwala mnie za zdjęcia i robię je aparatem :) Po 3 to tylko i wyłącznie moja sprawa czym je robię i owszem wyslililam się bo bardzo długo je przerabialam :) Pozdrawiam!
      PS 'tak na marginesie' to TY trochę się wysil-bo nawet nie stać Cię Na odwagę żeby nie pisać z Anonima ;))

      Usuń
  6. Świetny diy :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo,bardzo się ciesze,że przypadło Ci do gustu❤

      Usuń
  7. Hej, pewnie po zobaczeniu inicjalow dobrze wiesz kto pisze zgaduje ze otrzasa Cie na moja mysl. Rozumiem to. Weszłam wczoraj na Twojego bloga i stwierdziłam,że musze zostawic jakis slad. Teęsknie trochę za naszymi blogowymi rozmowami... Chciałabym móc się przyznać ale niestety nie mam do czego ale niewazne. Gratuluje Ci tylu obserwacji, widac ze wkladasz w bloga duzo serca Gratuluje i zycze wielu sukcesow :) I nie tym razem nie zostawie linka do siebie bo mial to byc szczery komentarz nie polegajacy na reklamie :) Powodzenia w szkole :*

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥