czwartek, 4 sierpnia 2016

The same and yet different


Jestem zwyczajną-niezwyczajną nastolatką. Jest dużo rzeczy,które zupełnie różnią mnie i moich rówieśników,ale jest też dużo rzeczy,które nas łączą.Jestem zupełnie i niezupełnie typową nastolatką.


Wtedy kiedy większość moich koleżanek spotyka się ze znajomymi,jedzie z przyjaciółmi na rower,kiedy spotykają się na lody,kiedy spędzają wspólnie czas -ja robię zdjęcia,przerabiam je,szukam inspiracji,myślę nad stylizacjami,które tutaj opublikuję i robię miliard innych rzeczy związanych z blogiem.Czasem jestem niewyspana,bo niekiedy przerabiam zdjęcia do pózna,aby się wyrobić i dodać posty systematycznie.Bardzo często zwyczajnie mi się nie chce siedzieć tak długo przed komputerem i robić  dużo powtarzających się czynności.  W roku szkolnym po cały dniu w szkole,pozniej po długiej nauce,zamiast odpoczywać ja  przerabiam zdjęcia i piszę posty,gdy inni oglądają swój ulubiony wieczorny serial. 
A dlaczego to wszystko robię? Bo to moja największa pasja. Coś co kocham i sprawia mi ogromną radość. Moje największe hobby. Coś co kocham robić i coś co sprawia,że codziennie się uśmiecham. Jestem z całego serca wdzięczna za to,że ktoś teraz tu jest.























Fot.: klik

Crop top-gatta/Spodnie-second hand/Buty-miejski sklep/Kurtka-bershka//

6 komentarzy:

  1. Pieknie wyglądasz 😊 bardzo ładna stylizacja 😃

    pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze! Nie wiedziałam,że komuś przypadnie do gustu stylizacja z dzwonami! A przynajmniej w moim wykonaniu :p! Dziekuje!

      Usuń
  2. Moją jedną z największych pasji też jest blogowanie i doskonale cię rozumiem. I tak samo się cieszę, gdy widać efekty mojej pracy, bo wtedy wiem, że robię to dobrze. Świetnie opisałaś swoje hobby i nie poddawaj się. Zdjęcia są mega śliczne.
    kenia0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Bardzo dziekuje! Jest mi bardzo milo i ciesze sie ze ci sie spodoba! NIE PODDAM SIĘ!♥

      Usuń
  3. dobrze,że robisz to co kochasz ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥