środa, 31 sierpnia 2016

We start school


Wakacje dobiegły końca a ja jak co roku nie mogę w to uwierzyć. Z perspektywy czasu mogę naprawdę powiedzieć ,że te wakacje były bardzo udane! Wyjazd nad morze będę bardzo długo wspominać i oglądać 100 razy te same zdjęcia. Chciałabym teraz tam być i jeść codziennie (wtedy obrzydzoną już) pizze! Wakacje spędziłam nie tak jak sobie zaplanowałam,ale to dobrze! Dużo super spontanicznych spotkań ,wycieczki rowerowe przy zachodzie słońca,moje ukochane rolki,które w tym roku totalnie dobiłam. Będę tęsknić za tymi błogimi porankami,oglądaniem filmów do późna, podziwianiem rowerem natury i długimi ciepłymi spacerami...

















20 komentarzy:

  1. A cz Ty cos zwiedzałas nad tym morzem? U innej blogerki ktora rowniez byla w Łebie widzialam kilka postow i w kazdym mnostwo zdj zabytkow,portu itd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś często tu wracasz! Co chwilę masz jakieś Ale! Jesi blog Ci się nie podoba to nie wchodź ;) Nie muszę wstawiać zdjęć takich jak kazdy-co Cię to obchodzi,to mój blog i osób którym się on podoba i to tylko JA decyduje co się na nim pojawia :) Coś widzę że dużo wiesz o mnie,ze się interesujesz,ze byłam w Łebie itd ;) Nie komentuj już jak tak bardzo blog Ci się nie podoba!:)

      Usuń
    2. Nie jestem tutaj jako hejter pare razy cie pochwailem... Poprostu nie mam ani bloga ani konta google niewiem z kim mnie myslisz ale ok...

      Usuń
    3. Nie błaźnij się Olwia-skończ ta szopke!

      Usuń
    4. Jaka znowu Olwia? Dziewczynko!! Jak tam chcesz trac sobie obserwatorow powodzenia!

      Usuń
    5. Nie masz szacunku i dalej brniesz w falszystwo. Na razie mi przybywają ☺
      Ps każdy kolejny komentarz od Ciebie zostanie usunięty ☺

      Usuń
  2. Niestety wszystko co fajne szybko się kończy : / ale za rok już kolejne wakacje! może znowu wyjedziesz nad morze, tylko do innej miejscowości. Super się zwiedza polskie wybrzeże, wybierając co roku coś nowego ;)
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! I TO wszytsko naszee!😁 No niestety;/ Mam taką nadzieję ,ze za rok będę miała taką możliwość!☺ Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  3. Było przyjemnie, fajnie, ale trzeba zacząć znowu pracować, uczyć się i wstawać wcześnie rano. Nie ma tak łatwo :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz włosy. Zawsze marzyłam o takim kolorze <3
    Pozdrawiam
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjecia! A o włosach to już nie wspomnę! Mega mega! Zazdroszczę, sama bym chciała takiej długości mieć ! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje!♥ Jest mi bardzo milo! Mogę pożyczyć!:p

      Usuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja miałam bardzo udane wakacje chociaż tak szybko czas minął i już jest wrzesień.
    Mogłabyś poklikać w reklamy na moim blogu- będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/przepis-na-domowe-spa.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No minął jak dzień 😕 Strasznie szybko! No to życzę Ci takich za rok😁💕

      Usuń
  7. Śliczne zdj <3 Mam podobne na sianie :D
    http://moda-ponad-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha,najpiękniejsze zdjęcia gdzie? NA SIANIE! 😂❤ Dziękuję bardzo!

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥