środa, 24 sierpnia 2016

WIELKI POMOCNIK UCZNIA! Plany Lekcji,pomysly na drugie sniadanie+...


Do końca wakacji zostały zaledwie nie całe dwa tygodnie. Nie zamierzam wypisywać tysiąca zdań jak bardzo nad tym ubolewam-tylko przychodzę dzisiaj z czymś co mam nadzieję,pomoże Wam w udanym rozpoczęciu szkoły!Mam nadzieję,że pomogę Wam wybrać swój idealny plan lekcji, dam Wam pomysł na nienudne drugie śniadanie i podeśle Wam pomysł  na coś innego niż cola! 

Jak być zorganizowanym w roku szkolnym 2016/2017? TUTAJ

PLANY LEKCJI
     do pobrania!









Coś co "testowałam" już w zeszłym roku. Byłam najedzona,zadowolona no i jadłam to z chęcią a nie na siłę tak jak kanapkę z szynką! Świetnym pomysłem jest też dodanie pokrojonego,świeżego pieczywa co sprawi,że jeszcze bardziej się najecie :) 


  Idealny zamiennik zwykłej kanapki z twarożkiem. Zdecydowanie pyszniejszy!


 Wygląda na trudne-ale robi się  w nie więcej jak 5 minut.Wystarczy nałożyć na tortillę szynkę,ser,wasze ulubione warzywa,możecie włożyć do tostera dla dodatkowej chrupkości i gotowe!


 Jeśli  macie do wyjścia 5 minut to jest to idealna przekąska na drugie śniadanie!


 Koktajl z owoców-moja wielka miłość. Super przekąska,"napój"i coś czym się najecie! Trzy w jednym!

Co tu dużo gadać -Bardzo zdrowy zamiennik coli ;)

Mam nadzieje,że ten post Wam się spodobał! Jeśli tak dajcie znać w komentarzu!:)
Widzimy się w następnym poście również z szkolnej serii!:) Obserwujcie,aby być na bieżąco!:)
Do zobaczenia!


14 komentarzy:

  1. Miałam ten bidon z Rossmanna, ale się wkurzyłam i go wyrzuciłam bo wielokrotnie odpinał mi się w torbie i zalewał mi wszystko... Bardzo fajny post: piękne zdjęcia i widać, że się napracowałaś. :-) Zostaję na dłużej ;-)). Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Dzięki że dałaś mi znać!:* Bardzo,bardzo dziękuję!! Cieszę się bardzo!❤❤

      Usuń
  2. Ciągłe noszenie kanapek jest dosyć monotonne, ale w moim domu uznawane jest to za najwyższą konieczność :D
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły na drugie śniadanie :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaaaardzo mi się podoba ten post! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje,Ciesze się ze Ci sie podobają! :)

      Usuń
  6. Ahh, aż zrobiłam się głodna!Masz racje, zwykłe kanapki szybko się znudzą. Tutaj mamy pyszne jedzenie, które do tego wygląda świetnie! Z pewnością skorzystam z twoich porad :)
    Jill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się cieszę!!❤ Bardzo dziękuję,Smacznego!❤

      Usuń
  7. Zachęciłaś mnie do przygotowywania sobie sałatek na drugie śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥