niedziela, 4 września 2016

50 FAKTOW O MNIE!


1. Zawsze w szynce odcinam "skórkę","żyły" itp.
2. Nie mogę jeść śniadania rano,gdy idę do szkoły,bo mam odruch wymiotny a w weekend zawsze jem i go nie mam.
3. Nienawidzę,gdy ktoś po mnie papuguje.
4.Nie maluję się
5.Kocham pomidory- a większość osób ich nie lubi.
6. Jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o jedzenie.
7. Nienawidzę ananasa.
8.Lubię próbować nowych rzeczy.
9. Nie lubię jak ktoś marnuję mój czas,
10. Przez blog zauważyłam,że jestem lekką perfekcjonistką.
11. Nie ma u mnie dnia bez ubrudzenia ciuchów jedzeniem.
12. Bardzo lubię gotować- mimo,że nie zawsze mi to wychodzi.
13. Kocham poranki!
14. Nie mogę przekonać się do owsianki.
15. Nie lubię zwykłej wody.
16. Kocham biel,białe instagramy i wszystko co białe!
17. Wolę owoce niż słodycze.
18. Kocham kolorowe cienkopisy,zakreślacze.
19. Bardzo często zachwycam się zachodami słońca.
20. Nie lubię sprzątać,ale jeden/dwa razy w miesiącu mam "fazę na sprzątanie" .
21. Kocham oglądać trudne sprawy,dlaczego ja,ukryta prawda itp.
22. Kocham komedie romantyczne.
23. Nienawidzę uczucia przed spaniem,że czegoś nie zrobiłam
24. Nie jestem dobrym "komputerowcem". Gdy coś mi się popsuję zaczynam panikować i wołam wszystkich,żeby mi to zrobili.
25. Zazwyczaj mam do wszystkiego nieoptymistyczne podejście.
26. Nie lubię deszczu,chlapy,ale kocham świeży,ciepły deszcz w lato lub wiosnę.
27. Kocham robić zakupy jedzeniowe.
28. Często zmieniam dekoracje w swoim pokoju .
29. Kocham świeże kwiaty.
30. Bardzo lubię oglądać seriale.
31. Gdy jakiś film na yt lub na cda mi się zacina od razu go wyłączam.
32. Bardzo,bardzo,bardzo wszystkim się stresuję.
33. Przed sprawdzianem zawsze wszystko 10 razy powtarzam.
34. Uwielbiam pływać.
35. Mam bardzo dużo lakierów i wszyscy zawsze ode mnie je pożyczają.
36. Zawsze ciągną do mnie małe dzieci. Zawsze chcą się ze mną bawić i szybko się ze mną zaprzyjaźniają. ( Podobno dzieci i zwierzęta ciągną do dobrych ludzi ;p)
37. Bardzo często się uśmiecham i śmieje.
38. Nienawidzę widoku krwi.
39. Zawsze chcę dla wszystkich dobrze i np. jak jest zimno to wolę oddać komuś moją bluzę i marznąć.
40. Pierwszy koncert na jakim byłam to koncert zespołu feel.
41. Jestem zdecydowanie humanistką i nienawidzę przedmiotów ścisłych.
42. Nie lubię jak ktoś mówi mi po nazwisku.
43. Lubię używać emotek!
44. Nienawidzę chamskich ludzi.
45. Byłam wielką fanką dody i jej różowych ciuchów,dlatego zawsze ubierałam się na różowo. Raz jak babcia powiedziała mi,że miała na koncercie czarną sukienką to zaczęłam płakać i zamknęłam się w pokoju i siedziałam tam pół dnia.
46. Podoba mi się jak chłopak lubi dzieci! To jest dla mnie bardzooooo urocze!
47.  Bardziej wolę zupy niż dania główne!
48. Mogę nie jeść cały dzień i nie jestem głodna.
49. Nie umiem odmawiać.
50. Nie lubię włoskich,kręconych lodów,ale kocham wszystkie owocowe sorbety!





















Sukienka-h&m/Buty-miejski sklep|Podobne-tu//

4 komentarze:

  1. Ja też odcinam skórke od szynki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis :) Sporo ciekawostek mamy zbieznych :) Widze ze chyba noszenie butów bez skarpetek to tez nasza wspolne zachowanie :p czesto to praktykujesz ? ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardo dziękuje! No to piontka!:p Haha tylko w tych butach! :D

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥