sobota, 10 września 2016

Chce byc nieodpowiedzialna!


Choć wiem,że ten post może nie miec ani ładu ani skladu-to postanowiłam ,ze i tak go  napisze Jestem bardzo odpowiedzialna. Zawsze o wszytskich dbam,zawsze sie kontroluje  ,zastanawiam się nad niektórymi rzeczami. I to podobno bardzo dobra cecha. A jakie jest moje postanowienie ? Nie być odpowiedzialna-a raczej być dużo mniej odpowiedzialna. Moze to smieszne,ale .... Tylko teraz mam okazję się totalnie wyszalec. Łamać pewne zasady,być na Maxa spontaniczna i nie przejmować się zupełnie niczym. Nie myśleć co w tej chwili robię. I to może jest nieodpowiedzialne ,ale ... o to właśnie mi chodzi! Chodzi mi o to żebym "popelniala małe bledy". Bo po to w pewnym sensie jest młodość! Nie chce po skończonym liceum(choć jeszcze troszke do tego czasu jest) żałować że się nie wyszlalam. Wolę powiedzieć sobie "zrobiłam bardzo dużo głupich rzeczy" i przy tym zacząć się śmiać ...

















Fot.:klik

Koszulka-x/podobna-tu/Spodenki-Holandia-Buty-miejski sklep/Okulary-pepco//


A wy macie jakieś postanowienia,które chcecie zrealizować w najbliższym czasie?  

24 komentarze:

  1. Post bez składu ? Jest świetny ! Śliczne są te spodenki ��
    Ps. Jakim aparatem robisz zdjęcia? Są naprawdę ładne �� aaa i uwielbiam w Tobie to, ze odpowiadasz na każdy komentarz a nie tak jak inne blogerki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Bardzo,bardzo mi miło!!❤ To prawda,są świetne!:p Oczywiście ze odpowiadam! To sama przyjemność! I na pewno będę odpowiadać! Kocham to!!😁❤❤

      Usuń
    2. A! I robię zwykłym canonem!😊😁

      Usuń
    3. A moge wiedzieć jaki model? Szukam jakiegoś dobrego aparatu :)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Taak teraz trzeba szaleć :D Super zdjęcia;)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :D
    obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,cieszę sie ze Ci się podoba!❤ Nie bawię się w obs/obs niżej jest napisane!;) Jeśli Ci się podoba mój blog to zaobserwuj☺

      Usuń
  4. Ja też jestem bardzo odpowiedzialna i czasami ta cecha bardzo mi przeszkadza :/
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zdjęcia :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,bardzo się cieszę! DZIĘKI!❤

      Usuń
  6. Ja jestem odpowiedzialna i nie mam sobie nic do zarzucenia :)

    blackeley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I takie podejście jest dobre! Ładne zdjęcia ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ze się zgadzamy,dziękuję bardzo!❤

      Usuń
  9. racja młodość po to jest, hehe!:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie Wy tu!❤❤ Dziękuję!❤
      Również pozdrawiam!💕

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥