poniedziałek, 19 września 2016

Nie jestes juz potrzebny-nara.


Na co dzień rozmawiamy z wieloma osobami-przekazujemy sobie informację,porozumiewamy się przez messengera,instagrama,snapchata. Uważamy,że to właśnie tej osobie można "coś tam" powiedzieć.Jest dla nas miła i otwarta-nawiązujemy z nią kontakt,pomagamy jej. Staramy się mieć jak najlepsze relację między osobami,które w jakimś niewielkim sensie się przed nami otworzyły.
Przychodzi moment kiedy to my sami potrzebujemy pomocy. Nawet najmniejszej. Wtedy pojawia się mgła. Wszyscy jakby za pomocą tupnięcia,pstryknięcia palcem znikają. Nie ma nikogo /komu my kilkakrotnie pomagaliśmy. Oni już nas nie potrzebują,więc kontakt się urywa. Dlaczego? Bo nie ma osoby,która by nam pomogła,bo "wypełniliśmy już swoje zadanie".A dlaczego powinien się urwać? Bo ta osoba,która potrzebuję nas tylko wtedy kiedy czegoś potrzebuję nie była nigdy nawet koleżanką...





















Fot.: klik

Koszulka-Holandia/Spodnie-Stradivarius/Buty-Adidas/Wisiorek-h&m/Zegarek-tu//

6 komentarzy:

  1. Nie raz miałam tak jak ty to opisałaś. To uczucie jest naprawdę przykre, ale często spotykane. Ludzie wykorzystują innych do swoich celów a później przez Ciebie napisane "nara".
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tak 2,3 razy a jeśli Ty więcej to naprawdę współczuje- trzymam kciuki żeby Ci sie to nie powtorzylo więcej! DOKŁADNIE! Dlatego użyłam tego słowa bo jest takie prawdziwe!;p Bardzo Dziękuję!❤

      Usuń
  2. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo! Bardzo,bardzo sie ciesze! Zapraszam do obserwacji!♥ Dziekujjeee!

      Usuń
  3. Jejku super zdjęcia❣️
    zapraszam do siebie http://letmebedreamer.blogspot.com/2016/09/dont-ever-give-up.html

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥