sobota, 24 września 2016

Prosty przekaz.



Dlaczego ciągle się narzeka?


Dlatego,że ludzie nie skupiają się na tym co mają,ciągle mówią o tym ,jak bardzo czegoś pragną,ile rzeczy do szczęścia im brakuję,jak wiele jeszcze marzą mieć. Gdyby zaczęli myśleć o tym,jak wiele już posiadają byliby o wiele bardziej szczęśliwsi. Logiczne jest to,że cieszymy się z tego co osiągnęliśmy ,czego już dokonaliśmy. Tylko o tym szybko zapominamy a w pamięci zostają nam rzeczy o których marzymy. Choć powinno być zupełnie na odwrót.













Fot.: klik

Koszula- /Spodnie,pasek-szafa brata/Buty-miejski sklep//

8 komentarzy:

  1. W ludzkiej naturze jest to, że chcemy więcej, ale bez tego nie było by tego co mamy dziś. Np: telefon. Kiedyś była to ogromna słuchawka z kablem i klawiaturą, jednak my chcieliśmy czegoś mniejszego i przenośnego z większą ilością funkcji i tak powstają nowe rzeczy przez co technologia, nauka itd. się rozwijają.
    Śliczne zdjęcia.

    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega pięknie napisane! Najchętniej bym to skopiowala! Zgadzam się!!:))) Dziekujee!

      Usuń
  2. Ja nie toleruję narzekania :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzekanie czasem każdemu jest potrzebne... Tak natura ludzka :D na przykład ja potrzebuje najpierw sobie ponarzekać żeby poźniej się zmotywować i wyznaczyć sobie jakiś nowy cel ale twój punkt widzenia też jest ciekawy :D
    Ps. Uwielbiam twoje zdjęcia ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja też mam tak że ponarzekam A później jestem zmotywowana!:p Pionsio❤ Ooo dziekuje,aa!

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥