poniedziałek, 26 września 2016

Where is my hair?!


Kompletnie nie spodziewane decyzję,bez żadnego namysłu są u mnie już... typowe. Pod wpływem jednego małego impulsu potrafię podjąć jakiś ruch. Tak było i tym razem. Rzucono hasło "tnij!" następnego dnia to zrobiłam. Siedząc na fotelu fryzjerskim byłam bliska o zawał-w końcu zawsze wszyscy rozpoznawali mnie z długich,blond włosów,których nie byłam w stanie złapać w "jedną kupę". Choć słyszałam "szkoda obcinać takich ładnych,długich włosów" to później patrzyłam tylko jak spadają na ziemię i jak układają się w wielkie stosy . "Były takie długie" a są takie krótkie. WIELKA zmiana mam nadzieję,że dobra! Trzeba czasem coś zmienić,aby nie popaść w rutynę i rano w lustrze zobaczyć nową siebie! Jak Wam się podobają moje "nowe" włosy?






8 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz w krótkich włosach :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo❤ Bardzo dziękuję! Bardzo mi miło!❤

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz, nawet bardziej do Ciebie pasują krótkie niż dlugie:)

    Graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo❤ Jakie to mile-dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. super są nowe wloski <3 ogolnie to jestes sliczna blondyneczka : ***

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥