środa, 7 września 2016

ZAPISZ 100 MALYCH RZECZY ,KTORE SPRAWIAJA CI PRZYJEMNOSC!


Moja pierwsza reakcja na zdanie "zapisać na kartce-nie na komputerze-100 "małych" rzeczy,które mogą sprawić nam przyjemność i odhaczać" była -nie ma opcji,nie znajdę tylu. A po głębszym zastanowieniu?Ile razy w ciągu 14 lat już się uśmiechnęłam? Miliony. A przy tych niezliczonych liczbach wypisać tylko 100? Pestka. Później powoli odptaszkować i dążyć do ich spełniania .
Nierealne jest spełnić w kilka dni "pojechać na koncert Rihanny" ,ale "drzemka w deszczowy dzień a dopiero później lekcje" czy "ustawić budzik 10 minut wcześniej i leżeć błogo 10 minut dłużej,otulona ciepłą kołdrą,patrząc na krople spływające po szybie " . Magiczne? Jest milion rzeczy,które codziennie sprawiają nam przyjemność ,ale ich nie zauważamy. A zapisanie ich na kartce je utrwala i liczą się podwójnie.'Pierwszy łyk wody podczas pragnienia,deszcz w gorący dzień..."
 Szczęście codziennie spotyka nas wiele razy wystarczy je zauważyć!










Fot.: klik

Koszulka-sinsay/Spódniczka,koszula-reserved/ Buty-miejski sklep/Okulary-biedronka//

8 komentarzy:

  1. śliczna spódnica :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

  2. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w obs/obs,JEsli mój blog Ci sie spodobał to zaobserwuj:)

      Usuń
  3. Nie mam czasu na takie rzeczy. Bez tego się uśmiecham, śmieję, robię co mi się podoba. Nie potrzebuje do tego listy.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to gratulacje! ALe wiele osób właśnie rzadko się uśmiecha a ta lista ma im pomóc w częstszym uśmiechaniu ;)

      Usuń
  4. ale masz piękne długie włosy:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥