niedziela, 9 października 2016

Autumn Mood


Cześć Wszystkim! Już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio tak zaczęłam pisać nową notkę. Dziś też za wszelką cenę chciałam wytężyć swój umysł i wymyślić coś "łał!",żeby było ciekawie. Niestety chyba muszę przyznać ,że jesienna aura i ze mną wygrała. Nic dziwnego-jak tu wygrać z taką pogodą? Nic innego mi się nie marzy jak koc,herbata w moim ogromniastym kubku (wszyscy,którzy go widzą mówią,że to miska-więc niech będzie-w ogromniastej misce) i jakimś idealnym zajęciu oprócz telefonu i komputera. Szczerze mówiąc,robię wszystko,żeby nie myśleć o jutrze,o kolejnym tygodniu szkoły. Nawet nie wiecie jak bardzo chciałabym mieć teraz przycisk stop,zatrzymując czas i mieć tydzień weekendu. Zawsze pisząc takie posty chcę je jak najszybciej skończyć bo boję się,że zanudzam a w mojej głowię jedyna myśl to "kogo to interesuję Wiktoria?". Mimo wszystko mam nadzieje,że aż tak bardzo Was nie zanudziłam! Piszcie co u Was,jak radzicie sobie z jesienną pogodą a może macie jakiś fajny film/serial do polecenia? Życzę Wam... dobrej gorącej herbaty,która poprawi Wam humor w jesienny dzień,do zobaczenia! Buziak!








Fot.:klik

Płaszcz-x/Szal-szafa mamy/Spodnie-h&m/Buty-miejski sklep//

14 komentarzy:

  1. Kochana, zdjęcia są cudowne, takie w jesiennym klimacie. No a teraz wracając do tekstu, to tak, przyznam Ci, że ta cała jesienna aura również mi nie sprzyja. Jedyne na co mam ochotę to właśnie siedzieć w łóżku, pod kołdrą i nigdzie nie wychodzić. Ostatnio jak poszłam na jesienne zdjęcia, to właśnie wylądowałam w wodzie, w jeziorku, i to w październiku, także ta jesień mi uderzyła mocno do głowy, haha. Myślę, że tam słońce u Ciebie zaświeci, również w twojej głowie zapali się taka żaróweczka, i przyjdzie ci ochota tu pisać na blogu i pisać i wstawiać tak piękne zdjęcia! Trzymam kciuki!
    Pozdrawiam gorąco, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi chodziło-Ciesze sie,że Ci sie podobają! Dziekuje za komentarz,ktory bardzo poprawil mi humor! :) Buziiiii♥

      Usuń
  2. Jutro - sprawdzian, kartkówka, pytanie z biologii, czyli normalne życie licealistki :D Nie jest najgorzej, nawet się nie boje - wiem, ze są rzeczy, którymi trzeba się bardziej stresować :D
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dopiero dzisiaj pierwszy raz w tym roku poczułam jesienne zimno! ;D Na szczęście zaopatrzona w ciepły szalik i kubek gorącej herbaty w domu. Uwielbiam jesień! ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wczoraj-n tych zdjęciach ;p Rzeczy obowiązkowe jesiennia! A ja tak srednio przyznam! Lubie klimat jesieni! :) POzdrawiam

      Usuń
  4. Jejku zdjęcia są mega ,z resztą jak zawsze haha❣️ mi również ta cała pogoda jesienna nie sprzyja ,przez to nie mam ochoty na kompletnie nic, ale mam nadzieję że niedługo powróci do ciebie lepsze nastawienie i znajdziesz czas dla siebie 👼🏻
    http://letmebedreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Jak mi miło! Dziękuję! Robię i specjalnie dla Ciebie,żeby Ci di podobaly❤ Dziekuje-jeśli tak mowisz to powróci do mnie jak najszybciej!❤ buziak!!💋💋

      Usuń
  5. Oj nie tylko ty masz ochotę zatrzymać czas. Najlepsze jest, że cały ten ciężar szkolny mija niebywale wolno a gdy chcesz się na chwilę zdrzemnąć to już musisz do niej wstawać.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienią to w głowie mam tylko ciepły koc, dres i kubek gorącej czekolady ;)) Ładne zdjęcia!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kubek herbaty,koc i komputer i serilae! :p Dziekii ♥

      Usuń
  7. ja jesienią to tylko czekolada i kawa bez nich ani rusz:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dla odmiany-hodmiany-herbata!😂 Bardzo dzięki za obserwację,mam nadzieję,ze Cię nie zawiode i czytajac posty będziesz się uśmiechać! BARDZO DZIĘKUJĘ!❤

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥