poniedziałek, 24 października 2016

AUTUMN MUST HAVES!












12 komentarzy:

  1. SUper post, bardzo podobają mi się zdjęcia i sposób ich dodania ;)
    Narobiłaś mi ochotę na czekolade :D mam nadzieję, że mam w domu coś słodzkiego

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje,staralam sie ,aby byl inny :) No to łap tą czekoladę!Smacznego!

      Usuń
  2. Te kolory lakierów... Marzenie. Szkoda, że w pracy nie mogę mieć pomalowanych paznokci :(.

    Obserwuje :).

    https://maejkap.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ubolewam nad tym że nie mogę nimi malować paznokci do szkoly:(

      Usuń
  3. nic dodać nic ująć, wszytko to czego nam naprawdę potrzeba w szczególności ciepły szalik jak dla mnie :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie chyba też! Ciepły szalik w jesień to podstawa! Cieszę się!

      Usuń
  4. Jakie piękne czerwone lakiery! Absolutnie jestem uzależniona od czerwieni na paznokciach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche jak ja-ponadczasowy piekny kolor-taki elegancki!

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia! Też uwielbiam ciepła herbatkę! Nie ma nic lepszego niż wrócić po cięzkim dniu w szkole i wypić goorącą herbatę!
    Liczę, ze odwiedzisz mojego bloga, gdzię dopiero zaczynam http://vickyemikor.blogspot.com/
    Buziaaak kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zgadzam się -bezcenne! Herbata to najlepszy napój forver,ever!😂❤

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥