niedziela, 30 października 2016

Autumn Vibes


Napiszę coś co już pojawiło się na blogu,pozmieniam zdania,poszukam odpowiedników wybranych słów i zadowolę Was nowym postem. Ew. wymyślę pierwszy lepszy temat,rzucę jakiekolwiek słowo i je opiszę. NIE. I wiem,że może robi się to dla Was już nudne,bo być może widzieliście to na co czwartym blogu,albo macie po prostu już dosyć czytania jak bardzo ktoś ma dużo nauki,nie ma czasu i przeprasza za zaniedbanie bloga. Ja też widziałam i słyszałam to tysiące razy. I nie zamierzam znowu  pisać  o tym posta,który w gruncie rzeczy będzie tym nowym. I choć bardzo od tego się broniłam to bez bicia się przyznaję. Mój brak weny nastał właśnie teraz. Usunęłam już jedenaście kopii roboczych,czekałam tydzień na to,aby wena tak po prostu przyszła,ale niestety chyba się pogniewała. Nic innego mi nie pozostaję jak czekanie na nią nadal i zaproszenie Was do obejrzenia dzisiejszych zdjęć. Mam nadzieję,że się Wam spodobają i poczujecie prawdziwy jesienny klimat!
Do zobaczenia (mam nadzieję) z przygarniętą do mnie weną.











Fot.: klik
Sweter-Holandia/Spodnie-h&m/Pasek-ukradzione od brata/Szal-miejski sklep,szafa mamy/
Buty-miejski sklep//

12 komentarzy:

  1. Tak czasami jest :/ Nie martw się! Na pewno niedługo wpadniesz na pomysł dotyczący nowego, ciekawego posta :) Pozdrawiam !

    Zapraszam również na swojego bloga : coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że ten moment szybko nadejdzie! :P Masz bardzo ciekawego bloga!♥

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Nie za zimno Ci było?! :D

    Ja szukam podobnego "szala", ale w odcieniach błękit/szary.
    Szukam, szukam i znaleźć nie mogę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę byloooo:P Dziękuję! U mnie w mieście jest ich pelno! Poszukaj najlepiej w internecie;))

      Usuń
  3. Niestety pora jesienna bardzo często jest czasem lekkiego przygnębienia, wiele osób opuszcza również wena .. Jednak mam nadzieję, że niedługo znów ją odzyskasz ;)
    Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się ten szal :*
    Obserwuję!

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłem tu przypadkiem i nie mogę przejść obojętnie. Nie znam się na modzie, ale ZDJĘCIA SĄ SUPER :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥