czwartek, 20 października 2016

JESTES EGOISTA...


Jesteś samolubem i egoistą. Tak ty ... I ja.  Codziennie narzekamy. Tylko niektóre dni podsumowujemy... dobrze. Marudzimy jaki ten dzień nie był udany,jak bardzo nam ciężko. Narzekamy (reasumując to matematycznie) poświęcając na to 2/3 naszego dnia. Co trochę nam coś nie pasuję.Mówimy- Jak bardzo jest nam źle,co jeszcze chcielibyśmy zmienić.

Jesteś zdrowa/y. Masz obie ręce. Obie nogi. Masz wzrok. Masz o wiele łatwiej. Pomyśl o tych którzy nie mają nóg,nie mają rąk,nie widzą, spędzają dzień najlepiej jak potrafią i ...nie narzekają.
A ty? A ty wysyłasz swoje zażalenia -jak bardzo jest Ci ciężko. Masz wszystko co potrzeba Ci do realizacji swoich celów i marzeń. A kto wie? Może właśnie to jutrzejszy dzień będzie tym,który odmieni całkowicie twoje życie? Z pewnością tak nie będzie jeśli go nie docenisz i nie przestaniesz nad sobą rozpaczać. Doceń to że możesz bo kiedyś może być już za późno.







DODAWAJCIE NA SNAPIE bloggirlss - blogowego snapa!♥ Jestem tam w każdy czwartek! :)

10 komentarzy:

  1. Wow... niecodzienny temat na post. Zgadzam się z Twoimi słowami, bo niestety ludzie zamiast żyć optymistycznie to całą uwagę skupiają na narzekaniu... a po co tracić na to energię?

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na mój "amatorski", dopiero raczkujący blog. :)
    Amatorka ~ amator-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! To sie ciesze,ze niecodzienny!♥ WIELKI KOMPLEMENT!

      Usuń
  2. mam takie samo podejście do życia jak ty.No czasem po prostu za dużo sobie wyobrażamy ale taki już jest człowiek :D
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że mamy takie same podejscie! Bliźniaczki;dd

      Usuń
  3. Fajny pomysł na zdjęcia :D
    Na moim blogu pojawił się konkurs, zasady są bardzo proste zapraszam:
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tymi możliwościami to jest tak, że można w zasadzie wszystko grunt to odpowiednie nastawienie i nie tyle zakaz narzekania czy marudzenia, bo jesli chcesz marudzic - marudz! ale nie to obieraj sobie za cel - niech celem bedzie to co robisz, pommimo tego że tak bardzo chcesz sobie po marudzić :)
    Pomysłowe zdjęcia! ;)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/2016/10/22/bum-do-kwadratu/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w sumie,choć mi osobiście marudzenie nie pomaga a raczej pogarsza sprawę-haha. Dziekuje Bardzo!

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥