wtorek, 4 października 2016

Szczerosc jakiej jeszcze nie bylo.


Nie chcę prowadzić bloga z przymusu. Nie chce robić zdjęć,pozować do nich kiedy nie mam na to ochoty. Nie chcę na siłę wymyślać tekstu,żeby dodać post co trzeci,czwarty dzień I wyjść na "systematyczną blogerkę". Nie chcę dodawać postów ze zdjęciami ,które mi się nie podobają i  takich, na których widok nie mówię "łał!". Nie chce być kolejną "blogereczką",która robi coś "na odwal",żeby dodać kolejnego "fajnego'' posta,który został przygotowany w godzinę.
Chcę dodawać coś pod czym będę mogła z dumą się podpisać i coś - gdzie jeśli ktoś zarzuci mi "nie podoba mi się ten post" będę  czuła,że jestem z niego dumna i że właśnie mi się on podoba. Chcę umieszczać tutaj prawdziwość. Coś na co jakąś pracę  poświęcę nie będzie tylko zrobieniem ,ale przy tym ogromną przyjemnością i czymś co sprawi mi wielką radość .To właśnie chcę tutaj umieszczać prawdziwą SIEBIE. I za wszelką cenę będę starała się robić to jak najlepiej tylko potrafię.
Moim marzeniem jest mieć jak najwięcej czytelników,wyświetleń,ale to już nie jest dla mnie najważniejsze. Najważniejsze dla mnie jest to,żeby dużej ilości odbiorców mojego bloga się to podobało i żebym ja czuła,że mój blog komuś przypadł do gustu i,że ktoś z chęcią tutaj powraca,żebym ja sama była z niego dumna...








19 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze! Jestem w blogosferze już dwa lata i miałam kilka dłuższych i krótszych przerw, ale to nie zmienia faktu, że kocham to co robię. Przeglądając grupy dla blogerów choćby dzisiaj zauważyłam, że grono to znacznie się pomniejszyło w porównaniu do tego co było jeszcze dwa lata temu. Brakowało wtedy blogerów blogujących z pasji, ludzie szukali tylko szansy na kolejną współpracę co niestety było smutne. Mam nadzieję, że teraz jest już trochę inaczej:)

    likeaskyskyscraper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo się Cieszę,ze ktoś "dojrzały blogowo" pisze na moim blogu taki komentarz. To fantastyczne ,przemile ah! Uwielbiam i bardzo dziekuje!❤

      Usuń
  2. mądry, dojrzały post! masz rację, warto tworzyć tylko prawdziwe treści, a nie coś pozowanego i pustego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ze się zgadzamy! Dziękuję bardzo! Bardzo,bardzo się Cieszę że Ci się podoba!

      Usuń
  3. Uwielbiam to, co robię, ale nie chcę mieć żadnych dłuższych przerw - uwielbiam pisać, rozwijać się, a na dodatek regularne pisanie pomaga mi ogarnąć mój czas wolny. Nie robię zdjęć do każdego post - uznają, że treść jest najważniejsza, a fotografie powinny stanowić tylko dodatek, więc to nic takiego, że pochodzą z banku zdjęć.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słowa, cieszę się że nie natrafiłam na kolejnego bloga gdzie treść kipi zwykłymi pustymi słowami. Daję obserwację, takie blogi na nią zasługują.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komentarz był moim marzeniem! DZIĘKUJĘ ŻE HE SPELNILAS!😁❤❤❤ Bardzo dziękuję! Mam.nadzieję,ze Cię nie zawiode-będę się bardzo.starać! DZIĘKUJĘ!

      Usuń
  5. Dojrzale :) widać, że blogowanie sprawia Ci przyjemność i o to chodzi ! świetny blog, pozdrawiam :* http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!♥ Ciesze sie ze to zauważyłaś po tym poście! Zapraszam do obserwacji!:) Buziak!

      Usuń
  6. Bardzo fajnie, że blogowanie sprawia ci przyjemność, nie jest dla popularności ani dla np. współprac.
    Ja akurat z pisaniem postów nigdy nie miałam problemu, bo mam pełno pomysłów.
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pozazdrościć! Ja akurat teraz nie mam kompletne pomyslu-ale to wraz z jesienna chandrą :P Standard dla mnie :p Ciesze sie ze to zauwazylas ! :)

      Usuń
  7. Zgadzam się, nic na siłę :) ja bym wolała dodawać notkę raz w miesiącu, ale z poczuciem, że jest dopracowana.
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia :)
    dobrze napisane, po to powinno się prowadzić bloga, by sprawiał on nam radość, dopiero później innym. No bo cóż to za przyjemność, kiedy robimy coś z przymusu? ;)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nienawidzę robić zdjęcia z przymusu, to okropne gdy ktoś Cię namawia a Ty tego nie chcesz :/
    Świetny blog! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥