czwartek, 10 listopada 2016

Kim byłas w przeszlosci?


Jeśli czytacie już trochę mojego bloga to coś już o mnie wiecie. Zaczynając od tego co lubię robić,jaka jest moja pasja kończąc na tym jaki jest mój ulubiony kolor.(nude,biel,brudne róże!).
A kim byłam wcześniej? 

Obstawiam,że jedna ósma mojego serca to fotografia. Wielbię ją ponad wszystko i dźwięk robiącego się zdjęcia to najpiękniejsza melodia dla moich uszu. Minimalizm,perfekcjonizm,wewnętrzny "czysty umysł" to słowa,które mają ze mną dużo wspólnego. Z tych negatywnych- jestem osobą bardzo pesymistyczną,niestety nieobdarzono mnie optymistycznym myśleniem. Stresuję się wszystkim i niczym i jestem niezwykle roztrzepana-,ale ustalmy- roztrzepańce są ambitne! Połowa mojego serca to zdecydowanie  uśmiech. Uśmiecham się bardzo często,najbardziej rozśmieszają mnie nieśmieszne żarty i śmiech stał się już chyba moim znakiem rozpoznawczym. Moje serce musi być duże skoro mieści milion innych rzeczy poza wymienionymi. Mam nadzieję,że duże serce jest też w sensie dosłownym duże.W przeszłości musiałam być kimś innym od wszystkim. Kimś kto nie lubił się wyróżniać,ale był inny od reszty. Kimś kto zapewne miał dużo wad,ale też dużo zalet. Aktualnie jestem kopią mojej "przeszłościowej wersji siebie".

A Wy? Kim mogliście być w przeszłości?








Fot.: klik

Sweter-Holandia/ Koszula-sinsay/Spodnie-stradivarius/Szal- miejski sklep//






12 komentarzy:

  1. Kiedyś się nad tym zastanawiałam i szczerze?Nie mam zielonego pojęcia kim mogłam byc i czy w ogóle coś takiego istnieje
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam bladego pojecia czy cos takiego istnieje,ale ej! Warto marzyć!:P

      Usuń
  2. Ja byłam niepewną dziewczyną, która bała sie komu kolwiek postawić. Dziś jestem tego zupełnym przeciwieństwem :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co mogę napisać-jestem z Ciebie dumna,gratulacje!:p♥

      Usuń
  3. Szczerze powiedziawszy to nigdy nie zastanawiałam się nad takim pytaniem, ale w dzisiejszym dniu mogłabym odpowiedzieć, że w przeszłości nie byłam sobą. Bardzo ładne zdjęcia!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwazniejsze,ze teraz jesteś!♥ Dziekuje bardzo!

      Usuń
  4. Nigdy się nie zastanawiałam nad odpowiedzią na te pytanie :) Śliczne zdjęcia :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dawaj-zastanawiaj się teraz!;)❤ Dzięki!

      Usuń
  5. Piękny szal. :) Nigdy nie myślałam nad tym kim mogłam być kiedyś.;D Może zupełnym przeciwieństwem siebie z teraźniejszości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby to przeciwienstwo bylo lepsze!:P♥ Dziekuje!

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz, poproszę więcej takich postów ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥