poniedziałek, 28 listopada 2016

NATURAL


Myśl,która dopadła mnie w tej chwili jest na tyle ogromna,że muszę się nią z Wami podzielić. Ostatnio na każdym kroku widzę,słyszę i obserwuję jak wszyscy dążą do tego,aby być lepszym od innych. Robią coś nie dla samego siebie tylko,żeby inni im czegoś zazdrościli. Spotykam się z coraz większą liczbą sytuacji w której głównym celem do zrealizowania jest zazdrość,nie własna satysfakcja,chęć bycia lepszym - tylko pokazanie innym,że to właśnie JA mam najlepiej  udowadniając to poprzez dążenie do tego,aby inni chcieli to co mam ja. I choć może nie wszyscy są tego świadomi to czy robimy coś w 100% dla siebie czy może,aby wzbudzić w kimś zazdrość, pokazać że mamy lepiej? Być może Ty ,być może  ja - robimy niektóre rzeczy nie dlatego,że bardzo tego chcemy,że bardzo nam na czymś zależy tylko po to,aby wywołać w sobie myśl,że po prostu zwyciężyła/eś.













17 komentarzy:

  1. Nienawiść zawsze będzie panować wśród ludzi, nam pozostaje tylko nie przejmować się opinia innych ludzi i realizacja własnych marzeń i postanowień :) Z uśmiechem przejsc przez życie to ogromne wyzwanie, które warto jest podjąć :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.this-iss-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za taki komentarz! Zgadzam się nienawiść będzie zawsze,a jedyne co mozemy zrobić to iść z uśmiechem i omijać ... nienawiść :P Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wiktoria, ten post to życie, daje dużo do myślenia. Każdy chce być idealnym, mieć wymarzoną figurę, zero pryszczów itd. Najlepiej pozostać sobą i się nie zmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! Naprawdę bardzo dziękuję! Mega motywujacy komentarz! Bardzo naprawdę bardzo dziękuję!

      Usuń
  3. Bardzo fajny i prawdziwy post. Niestety takie a realia rywalizacja przede wszystkim dla innych jest najważniejsza.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah,nie lubie rywalizacji! Aj,naprawdę zrobiło mi się bardzo miło! DZIĘKUJE ZA TAKĄ OPINIĘ,NAPRAWDĘ!❤

      Usuń
  4. Świetny blog! Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! Cieszę się bardzoooo ze Ci się spodobał❤❤

      Usuń
  5. bardzo mądrze napisane. :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo,ale to bardzo mi miło! Starałam się! DZIĘKUJĘ! ❤

      Usuń
  6. Bardzo mądry post. Bardzo dojrzaly. Ślicznie Ci w krótkich wlosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mądry post. Bardzo dojrzaly. Ślicznie Ci w krótkich wlosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle masz rację i jak zwykle dajesz do myślenia. Najlepiej jest być sobą i na miejsce zazdrości wsawiać ważniejsze dla nas przymioty.
    Ps. Zakochałam się w tych zdjęciach ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie no najlepszy komentarz na świecie! Dziekuje bardzo,nawet nie wiesz jak takie slowa poprawily mi humor! Płakac mi sie chce!:P

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥