niedziela, 20 listopada 2016

Nice All School Days!


Gdy zawsze piszę posty "co u mnie?",które fakt faktem pojawiają się u mnie raz na rok, zawsze mam wyrzuty sumienia. Ale ten post będzie nudny,kogo to w ogóle interesuję? I choć już chyba kiedyś o tym wspominałam to tym razem,również musiałam to zrobić. Tak jak wspomniałam takie posty,pojawiają się  rzadko-ale,to właśnie przez moje wyrzuty. Ale kurczę! Jednak mimo wszystko to ja jestem autorką bloga,którego właśnie czytacie. Z pewnością wolałabym,żebyście o mnie cokolwiek wiedzieli. A raczej wiedzieli co u mnie. Więc co u mnie? Poza tym,że nie mogę doczekać się świąt,śniegu (który w tym roku bardzo poprawił mi humor,choć nie było go właściwie wcale. Ale sam widok po przebudzeniu,że z nieba lecą piękne bielutkie śnieżynki a ja stoję w moich grubych,najcieplejszych na świecie skarpetkach i trzymam gorącą herbatę bo chcę się ogrzać, to najlepszy widok na świecie!).Poza tym staram się pozytywnie patrzeć na "ostatnie dni szkoły" przed świętami.( Nawet odliczam je zakreślając codziennie kalendarz a w grudniu będę odliczać kalendarzem adwentowym z czekoladkami!). A co u Was? Nie dajcie się jesiennej (albo w sumie zimowej?) chandrze! Myślcie pozytywnie i kiedy nie będzie się Wam chciało pomyślcie o swojej minie, przekraczając drzwi szkoły,wołając do niej "pa pa!", z pięknymi ocenami i szczęśliwi,że już w najbliższych dniach będziecie tylko jeść,leżeć i odpoczywać! Miłego najbliższego tygodnia szkoły!

                                         Love You All!






6 komentarzy:

  1. W sumie ja jakoś specjalnie nie czekam teraz na święta. na razie jest listopad, wiec wolę się zająć jesiennym klimatem. Na świąteczne piosenki jeszcze przyjdzie czas :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już też z niecierpliwością odliczam i czekam, aż ten okropny listopad (pod względem nauki) się skończy.

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie. Grudzień to już mam nadzieję będzie fajny! Będzie dobrze!

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥