sobota, 10 grudnia 2016

DIY:POMYSLY NA PREZENTY SWIATECZNE DO 10ZL!



Hej,hej,hej! Witajcie w grudniowy zimny poranek.Do świąt zostało tak mało,ostatnie poprawki (za które przy okazji- trzymam kciuki za Was!) i już niedługo wolneeee! Ten czas,w którym będę na zmianę jadła,siedziała,leżała to najlepszy czas w  roku! "Christmas is coming" ,dlatego dzisiaj mam dla was już drugi świąteczny post.(pierwszy tutaj). Przychodzę do Was z pomocą jeśli nie macie pomysłu na świąteczne prezenty dla Waszych bliskich. A najważniejsze jest to,że nie potrzebujecie fortuny,aby kogoś uszczęśliwić. Coś co idzie prosto z serca jest zawsze najpiękniejszym prezentem jaki możecie komuś podarować.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Jeśli chodzi o świąteczne podarunki diy to  pamiętajcie,że ja tworzyłam te prezenty dla moich bliskich. Jednym z prezentów jest słoiczek kakao z ozdobami. Dla niektórych może i śmieszny prezent,ale wiem,że ta osoba,której to podaruję na pewno się z niego ucieszy. Możecie do takiego słoiczka wsypać cokolwiek chcecie,coś co ucieszy drugą osobę. Ja do każdego prezentu dorzucam jeszcze słodycze-bo kto nie ucieszy się z drobnych słodkości?

1.


Sposób przygotowania:
-fusy z kawy
-garść cynamonu 

Według mnie prezent idealny! Która dziewczyna/kobieta nie ucieszy się z takiego upominku? Ja podskoczyłabym z radości nie tylko ze względu na pomysł ,ale przede wszystkim za trud włożony w wykonanie.                                                   
2. 


Powiem Wam tak szczerze,że jestem dumna,że wpadłam na taki pomysł jak przeniesienie wspólnych zdjęć lub zrobienie filmiku z wspólnych fotek z podłożoną muzyką na płytę! I choć jest to tak banalnie proste a przede wszystkim tanie w wykonaniu to dawno nie cieszyłam się z czegoś tak przeciętnego jak to!

 3.




Dla wielu może wydawać się bez sensu. Pociąć wspólne zdjęcie,żeby zrobić puzzle,ale ja uważam,że ten pomysł jest naprawdę fajny. Dobra zabawa gwarantowana- a tym bardziej jeśli będziecie to wręczać np. przyjaciółce i razem układać własnoręcznie przygotowane puzzle! Oczywiście możecie dołączyć też klej i razem powklejać do ramki! Będzie to wyglądać bardzo oryginalnie.

 4.



Bardzo,bardzo popularny słoiczek,z którym możecie zdziałać cuda. Ja swój świąteczny kupiłam rok temu w polo za 10zł,ale teraz możecie je znaleźć w znacznie tańszej cenie np, w pepco za ok 2,50!
I nie przejmujcie się jeśli osoba,której go wręczycie już posiada instagramowy słoiczek-wasz stanie się jej ulubionym!:p 

 5.


Bardzo popularna metoda wśród nastolatek, Gwarantuję,że wasza koleżanka/przyjaciółka ucieszy się z takiego prezentu. Wspomnę jeszcze,że to nie jest zupełnie prezent diy,ale musiałam go tu umieścić,bo uważam,że to świetny pomysł upominek! 

 6.


Tak jak wspominałam na początku może to być dla niektórych bezsensowny prezent,ale ja wiem,że osoba,której go wręczę na widok tego "głupiego prezentu" się uśmiechnie! Pamiętajcie,twórzcie prezenty,które są związane z drugą osobą tak jak na przykład ten mój.

 7.


 Ten prezent ubóstwiam i kocham! Znacie jakąś maniaczkę herbaty (pozdrawiam siebie!),której nie chcecie podarować zwykłej herbaty? Oto bardzo oryginalny sposób na uśmiech od niej!

 8.


Bardzo często widziałam zdjęcia krążące po internecie,które wstawiły osoby,które mają prawdziwy autograf gwiazdy. Wystarczy go wydrukować wstawić w ramkę ( są ładne i tanie w pepco!) i gotowe! Dla osób uzdolnionych informatycznie: Możecie również zrobić photoshop z zdjęciem osoby,której to wręczacie i z jej ulubioną gwiazdą-genialny pomysł na prezent!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Mam nadzieję,że pomogłam Wam w wyborze idealnego prezentu,nawet jeśli w waszym portfelu jedyne co widzicie to pustki! Każdy z prezentów według mnie na swój sposób jest niekonwencjonalny i na pewno każdy z nich wywoła uśmiech u drugiej osoby! Jeśli post Wam się spodobał zostawcie koniecznie komentarz na dole! Zachęcam też do klikania obserwuj jeśli chcecie być na bieżąco i doceniacie pracę włożoną w ten post i całokształt. I pamiętajcie! Najważniejsza jest pamięć o kimś i trud a nie jaką podarunek ma wartość materialną. Dziękuję,że tu jesteś,ogromnie dziękuje.

7 komentarzy:

  1. Ten słoiczek ze słodkościami jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! Kilka podpowiedzi wystarczyło, że w końcu w głowie pojawiła się lista prezentów na święta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo,to bardzo się cieszę, ze chociaż troszke pomoglam:)

      Usuń
  3. If the advert of the weight loss program sounds too right to be proper, then it just is probably. There are lots of ads that say that their application assist you to lose quite a few weight in a short quantity of time. for instance: "Lose a hundred and
    http://greentheorygarcinia.com/pure-asian-garcinia/

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥