sobota, 3 grudnia 2016

Jestes brzydka-zabolalo?





  "Twój czas jest ograniczony, nie marnuj go na życie cudzym życiem"

Czytając ten cytat po raz pierwszy początkowa myśl o jakiej pomyślałam to  -"hejterzy". I choć ja jako osoba,która nie ma codziennie styczności z jakimkolwiek "internetowym prześladowaniem" może nie powinna wypowiadać się na takie tematy,ale jak nie teraz to kiedy? Kiedy hejt będzie już u mnie codziennością? Teraz spotyka mnie na ogół rzadko. Jednak może nie aż tak rzadko skoro zdążyłam się przyzwyczaić do internetowej opinii o mnie ,którą wyrażają ludzie,którzy mnie nie znają,nie wiedzą jak jest i jaka jestem.

 Ten post mógłby zawierać tylko jedno zdanie i zawierałby zupełnie wszystko i oddałby to jak ja widzę ingerowanie w nie swoje życie.. Teraz czas leci tak szybko, z dnia na dzień widzę jak bardzo nie tylko wszystko wokół się zmienia,ale też w jakimś minimalnym stopniu ja sama. Moje zdanie na ten temat jest jedno,-osoby,które w jakiś sposób wtrącają się w życie innych,przy tym myślą,że wszystko o wszystkich wiedzą najlepiej po prostu nie mają swojego życia. Być może robią to z nudów,może nie mają się na kim "wyżyć",więc robią to przez internet-bo są anonimowi. Nie marnujmy czasu na życie innych,zajmijmy się swoim jak najlepiej potrafimy. Tym bardziej na napisanie komuś czegoś co może go zaboleć. Sprawia to jakąś radość,satysfakcję? Uśmiechem? Jeśli ktoś naprawdę chcę wyrazić swoje zdanie na jakiś temat to niech napiszę rzecz pozytywną. A jeśli jest to negatywne- (to moje zdanie!) - uważam,że powinniśmy zachować to dla siebie.(Pomijając konstruktywną opinię!). Nigdy nie zrozumiem osób,którym po prostu nudzi się w 
internecie...









Fot.: klik

Sweter,kardigan-x/Sweter biały-f&f (kupiony rok temu)/ Spodnie-h&m/Pasek-pożyczony od mamy/Buty-miejski sklep//


6 komentarzy:

  1. Najgorsze jest, jak zwykła, niewinna osoba jest hejtowana bez powodu. Moim zdaniem nawet najgorsze osoby nie powinny paść ofiarą prześladowanie, przecież każdemu zdarzają się błędy. Jednym mniejsze, innym za to większe.
    Śliczna stylizacja!

    Pozdrawiam
    Enjoy-Lifee KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,zgadzam się. Niestety cierpią zazwyczaj niewinni i bezbronni.

      Usuń
  2. Niestety hejterzy zawsze byli,będą i nic z tym nie zrobimy. Możemy jedynie starać się ich omijać i nie brać do siebie ich "opini". Tacy ludzie najwyraźniej nie mają własnego życia i dlatego tak szczegółowo doszukują się błędów u innych. :/
    Ps.Śliczne zdjęcia i stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zgadzam się!♥ Dziekuje bardzo,dziekuje!

      Usuń
  3. safed musli in daily eating regimen. Safed musli, enriched with antioxidants also helps in treating getting old associated health troubles. It fights towards unfastened radicals and decreases the risk of unfastened radical mechanism in frame. this selection in flip retains muscle strength effectively and evidently.For more ==== >>>>>> http://testoupmaxfacts.com/ultimate-testo-explosion/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny cytat! Bardzo mądrze i ciekawie napisane <3
    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)
    Pozdrawiam Kochana,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥