sobota, 24 grudnia 2016

MERRY CHRISTMAS!

 Witajcie w świąteczny wigilijny poranek! Między klejeniem ostatnich pierogów a gotowaniem zupy grzybowej i kompotu wpadam do Was,aby złożyć Wam najważniejsze życzenia w ciągu roku!
 Chciałabym na początek podziękować za to,że przez ten cały rok ktoś tutaj ze mną był.
Dziękuję wszystkim,którzy choć w małym stopniu doceniają moją pracę,czekają
na nowe posty,doceniają mojego bloga i chcą tu wracać. Mam nadzieję,że będzie
nas tutaj więcej i że kolejny rok spędzimy razem. W ten wyjątkowy czas,który jak
już wiecie uwielbiam-chciałabym Wam życzyć dużo zdrowia,szczęścia,spełnienia 
najskrytszych marzeń,miłości,czasu spędzonego z rodziną,codziennego uśmiechu i aby
ten rok był lepszy od poprzedniego. Życzę Wam super prezentów o których
 marzyliście i pysznych potraw wigilijnych!

Dziękuję,że tu jesteście,bo dzięki Wam realizuję moją największą pasję i dzięki Wam jestem szczęśliwa i codziennie się uśmiecham.






12 komentarzy:

  1. Ciastka wyglądają pysznie.
    Wesołych Świąt i Udanego Sylwestra :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah! Miód na moje serce,serio. Jest mi bardzo milo,jestem bardzo wdzieczna,dziekuje!

      Usuń
    2. Na moim blogu napisalas tak samo...
      Jak ja nie lubie kopiowanych komentarzy!

      Usuń
    3. Dziękuję,ze napisalas! Jak tak można,bez komentarza.

      Usuń
  3. Wesolych swiat!
    Szczesliwego nowego roku!!
    Bardzo ladne zdjecia ❤
    moj blog❄
    Jesli ci sie spodoba to mozesz zaobserwowac 💋

    OdpowiedzUsuń
  4. Az zaluje ze sie nie zmotywowalam i nie upieklam ciastek bo zrobilas mi mega smaka tymi zdjeciami! No coz mam nadzieje ze na sylwestra je zrobie, haha! <3
    Wesolych Swiat kochana i oby rok 2017 byl jeszcze lepszy i ogolnie "takie takie" :D
    Mam nadzieje ze sie objaaadlas! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie na herbatke ,jeszcze kilka ich zostało!❤😁 Dziękuję bardzo i nawzajem!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziekuje,ah naprawde dziekuje,ciesze sie ze tu jestes hahah:))

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥