środa, 28 grudnia 2016

ZMIANY.- nowa blogowa era.

Wstęp,który powoli staję się tradycją-nie lubię pisać takich postów. A raczej lubię,ale moje wewnętrzne przekonanie mówi,że nikt ich nie lubi czytać(mimo wszystko mam nadzieję,że się myli).
Nowy rok nadchodzi i na plecach niesie bagaż noworocznych postanowień i celów na 2017. Wraz z kolejnymi dwunastoma miesiącami potrzebuję zmian. Raz,dwa razy w roku nachodzi mnie uczucie "chcę świeżości". Teraz właśnie nadszedł ten czas. W tym momencie uświadomiłam sobie,że ja naprawdę lubię zmiany.(Gdybym miała wskazać zwierzątko jakim mogłam być to byłby to zapewne kameleon!). Moje bardzo częste zmienianie dekoracji w pokoju,małe przemeblowania albo chociażby (za)częste zmienianie tapet w telefonie-cała ja.Pierwszą widoczną dla Was zmianą jest z pewnością design.Mam nadzieje,że się Wam podoba,choć powiem Wam w tajemnicy,że nie obiecuję,że nagłówek zostanie taki jak jest-tu kolejne potwierdzenie mojej zmienności. Jeśli macie jakiś pomysł na nagłówek to możecie wysłać mi waszą propozycję na mojego maila(wiktoria.kozlowicz@onet.pl).
Może mi się coś spodoba i wasze dzieło  "zawiśnie" tutaj? Byłabym przeszczęśliwa jeśli pojawiłby się tu Wasz nagłówek,czyli nagłówek od osób,które pozwalają mi na rozwijanie się. Moim głównym blogowym postanowieniem jakie chcę wprowadzić jest coś o czym już wspominałam. Antyregularność. Nie chcę na siłę dodawać tu postów,bo zbliża się termin 3,4 dni gdzie nic się tutaj nie pojawiło. Nie chcę zmuszać się do pisania tekstu,które i tak będzie bezsensowny (bo czy coś co było robione na siłę miało kiedyś sens?). Nie chcę dodawać postów ze zdjęciami,które najzwyczajniej w świecie mi się nie podobają. Chcę dodawać posty,z których będę w 100% zadowolona.Nie będę zwracała uwagi na innych,czy ktoś coś robi lepiej czy gorzej ode mnie. Będę dążyła do perfekcji,ale tylko dla samej siebie. Będą zmiany,których nie zauważycie,ale będą widoczne dla mnie. W ten sposób zapoczątkowuję moją małą,nową blogową erę.









Fot.: klik

Kurtka-bershka/Golf-camaieu/Spodnie-h&m//

6 komentarzy:

  1. Zmiany w naszym życiu czasem dobrze robią. Trzymam kciuki za ciebie by twoje postanowienia noworoczne stały się realne. Ładnie tu. Obserwuję i będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie,bardzo sie ciesze,że się podoba-starałam się. Dziekuje za obserwację,jest mi ogromnie milo-dziekuje!

      Usuń
  2. Ja też w moim życiu cały czas mam ochotę coś zmienić, nie lubię rutyny. Super blog, będę wpadać tu częściej!!!

    MARY ♡ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje,jest mi ogroooooooooomnie milo,naprawde,zapraszam do obserwacji! No to mam cos ze soba wspolnego!

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥