piątek, 6 stycznia 2017

Details


Najpiękniejsze uczucie na świecie,które ogarnia mnie w ciągu ostatnich dni to uczucie całkowej realizacji. I nawet strach przed tym,że może się to kiedyś skończyć nie jest w stanie być silniejszy od myśli "moja pasja to najlepsza rzecz jaka teraz może się ze mną przyjaźnić".I każdego pięknego ranka za to dziękuję. Piękny jest każdy-bo czy świadomość wypełnienia siebie szczęściem nie jest piękna? Pewnie macie dosyć postów o tym jak doceniam to co robię (ej wcale nie było ich tak dużo!),ale swoim szczęściem trzeba się dzielić,prawda? Mimo to zatrzymam dużo moich myśli na ten temat dla siebie,aby Was totalnie nie zanudzić. Tylko nieliczni doceniają coś co sprawia,że czują się szczęśliwi. Tylko nieliczni potrafią w najgorszych sytuacjach myśleć o tych,które były dobre. Tylko nieliczni tutaj znają uczucie spełniania się. Jeśli jeszcze go nie znacie to życzę Wam,aby jak najszybciej do Was dotarło! Moje ostatnie dni to tylko odpoczynek,który zapewne przełamią nadchodzące sprawdziany,ale w końcu ferie nadchodzą,więc perspektywę mam idealną do napisania wszystkiego na pięć (fizyki na cztery)! Muszę się Wam nawet pochwalić,że realizuję swoje postanowienia noworoczne. Coś co mnie ogromnie cieszy to na pewno to,że swojego wolnego czasu nie spędzam tylko i wyłącznie na błogim lenistwie. Jestem w trakcie czytania super książki,którą już teraz mogę Wam polecić. Byłam do niej bardzo sceptycznie przekonana,ale już po pierwszych dziesięciu stronach wszystkie wątpliwości co do niej odeszły gdzieś daleko. Mowa tu o "Sekrety urody Koreanek" Charlotte Cho. Jeśli szukacie fajnej książki,która jest nie tylko piękna,nie tylko idealna na długi zimowy wieczór,ale także można wiele się z niej nauczyć. Teraz dopijam moją herbatkę i idę na zimowy spacer,a Was zostawiam z dawką moich jednych z ulubionych zdjęć na blogu. See you soon!











Fot.: klik

Golf-top secret/Spodnie- Primark-outlet/Pasek-x/ Buty-ccc/Zegarek-tutaj//

19 komentarzy:

  1. Wspaniały wpis <3 dziękuję Ci za niego :) Blog dopracowany pod każdym względem :) Naprawdę cieszę się, że na Ziemi są jeszcze tacy ludzie jak ty :) Nie poddawaj się pisz dalej, bo dajesz tym siłę ludziom dookoła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko! Jestem w 7niebie. Teraz to Ty dałaś mi skrzydła,komentarz jest po prostu najpiekniejszy na swiecie,bardzo Ci za niego dziekuje.

      Usuń
  2. Ja zaczęłam czytać książkę Paulin Mikuły "Mówiąc Inaczej" :) Ale chętnie sprawdzę tą książkę, którą ty polecasz ;)
    Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna stylizacja. Pozdrawiam i obserwuję. ♥
    -mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie w moim stylu! Chyba w tym w czym sie najlepiej czuje tez sie dobrze wyglada haha! Dziekuje z calego serca,dziekuje!

      Usuń
  4. sliczna stylizacja, super spodnie! :p
    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. http://stylelifetravelfood.blogspot.com/
    zapraszam, dopiero zaczynam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu ma służyć ten komentarz? Mój blog nie służy do promowania dopiero zaczynających blogów!!

      Usuń
  6. Bardzo fajna klasyczna stylizacja :) Pozdrawiam i życzę super ferii ja mam dopiero w lutym i już nie mogę się doczekać :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowo w moim stylu!:p Trzymam kciuki,abys dotrwała!:P

      Usuń
  7. Zauroczył mnie Twój zegarek, przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój blog jest świetny, notatka bardzo mi się podoba bo jest napisana tak pozytywnie :) Zdjęcia również mi się podobają, no oczywiście spodnie są naprawdę świetne ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz, wyglądasz na bardzo pozytywną osobę :)
    Zapraszam do obserwacji.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że jesteś teraz w takim nastroju ;) Ja mam na razie kiepski okres w moim życiu... Ale Twój uśmiech poprawił mi humor - więc Dziekuję!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥