poniedziałek, 23 stycznia 2017

DIY: Peeling,tonik i maseczka!



Cześć,witajcie w kosmetycznym poście diy. Myślę,że post o tej tematyce jest w małym stopniu wywołany przez książkę,którą aktualnie czytam -"Sekrety urody Koreanek",więc Ci którzy są zadowoleni z tego posta - dziękujcie jej! Przygotowałam dla Was trzy propozycję na domowe kosmetyki,które sama używam podczas tej niesfornej (dla niektórych) pory roku. Każdy zasługuję na chwilę relaksu,szczególnie nasza twarz,więc być może przygotowanie domowego peelingu,toniku lub maseczki na wągry umili jej i Wam zimowy wieczór a także pozbędziecie się zimowych kłopotów z waszą cerą!

Tonik,który idealnie wpasuję się u kogoś kto ma cerę trądzikową,skłonną do wyprysków.


Niezwykle prosty w wykonaniu. Wystarczy zalać 2/3 suszone listki laurowe 250 ml wody a następnie pozostawić do wystygnięcia. Tonik jest gotowy do użycia. Możecie go trzymać max 3 dni,potem traci swoje właściwości.




Jestem naprawdę mile zaskoczona działaniem tej mikstury na wągry. Stosowałam ją już kilka razy i naprawdę polecam! Największy jej minus o którym chcę wspomnieć już teraz- śmierdzi. Strasznie. Osobiście mi to sporo przeszkadza,ale po pewnym czasie się przyzwyczajam.Działanie jej jest takie jak potrzebuję,więc nie pozostało mi nic innego ,aby zachęcić Was do jej użycia!


Do szklanki lub małej miseczki dodajemy 1 łyżkę żelatyny i 1 łyżkę mleka. Następnie gotujemy na małym ogniu,dosłownie 2 minutki lub wkładamy do mikrofali. Nie trzymajcie do czasu kiedy będzie gorące,tylko ciepłe. Następnie nakładamy na miejsca gdzie występują wągry,nie na całą twarz,pozostawiamy na 20 minut. Stosować raz w tygodniu. Uważajcie na brwi i miejsca gdzie występują jakieś małe włoski.Musicie,również pośpieszyć się z nakładaniem,ponieważ szybko zastyga (możecie nałożyć pędzelkiem,ja to robię palcami). Czy boli? Mnie nie a mam wrażliwą cerę,choć nie jest to bardzo przyjemny zabieg,lecz najważniejsze,że skuteczny!


Banalna rzecz,którą może wykonać każdy z Was w tym momencie w domu. Posiadacie cukier? Macie wszystko co będzie potrzebne! Peelingi są niezwykle relaksujące,więc zachęcam do wieczornego spędzenia czasu z domowym peelingiem na twarzy!


Wystarczy połączyć ze sobą 2 łyżki cukru i 2 łyżki wody (tak,aby miało dość gęstą konsystencje). Najlepiej nałożyć wacikiem,ale ja zdecydowanie bardziej wolę nakładać palcami. Zostawiamy na 2-3 minuty,następnie zmywamy zimną wodą. Powtarzać nie częściej niż co 3-4 dni. Po zabiegu możecie nałożyć krem.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dajcie znać czy coś wypróbujecie i czy post Wam się podobał! Buziak,Wiki!

22 komentarze:

  1. całkiem fajne pomysły;) poobserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje,ze zostaniesz na stale i ze Cie nie zawiode.

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia ;) Co do peelengu - ale to nie tak, że on ma zetrzeć naskórek...? Te cukrowe działają raczej na zasadzie pocierania: obawiam się, że samo zostawienie go na skórze niewiele da.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co czytałam ma usunąć martwe komórki naskórka i wygładzić. Myślę,że każdy musi go przetestować sam ,sprawdź jak dziala u Ciebie i daj znac! Dziekuje!

      Usuń
  3. Brzmi bardzi ciekawie:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedź zostaw u mnie na blogu

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POLECAM WYPRÓBOWAĆ!:) Nie! Nie bawie sie w obs/obs,kom/kom chce miec prawdziwych czytelnikow!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze,daj znac jak Ci sie sprawdzily! <3

      Usuń
  5. Wypróbuję przepis na tonik :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wypróbuję :) zdjęcia przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh,ogromnie sie ciesze,trzymam kciuki,aby wszytsko Ci sie udalo ;p!

      Usuń
  7. Super DIY :) Lubię czytać posty o takiej tematyce ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie pomysły :) Po co wydawać dużo kasy na takie rzeczy jak można je zrobić samemu :) Super naprawdę :)
    www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wedlug mnie najlepszy plus w robieniu kosmetykow samemu-diy jest super!:P Dziekuje bardzo!

      Usuń
  9. Dostępne produkty, szybkie wykonanie, na pewno skorzystam z przepisów :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to mi chodzilo! Aby kazdy czytajac posta,mogl pobiec do kuchni,wziąć co potrzebne i zrobic domowe spa!:) Ciesze sie,ze to zauważylas,dziekuje za komentarz i powodzenia w przygotowaniu!:)

      Usuń
  10. Mam zamiar wypróbować peeling. Tonik też wydaje się ciekawy!

    http://girl0almighty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥