czwartek, 19 stycznia 2017

Fully perfect mood!


Polacy są określani jako największe marudy na świecie. Z czym niestety się zgadzam i staram się nie dołączać do tej zaszczytnej grupy naszego społeczeństwa. Kiedy jest dobrze zaczynamy wyszukiwać czegoś złego,a kiedy mamy dobry humor zastanawiamy się jak to możliwe i myślimy kiedy to się skończy,bo przecież " to co dobre szybko się kończy".  A gdy jest naprawdę perfekcyjnie,gdy potrafimy nawet wstać z uśmiechem na twarzy w poniedziałek,patrząc na każdy dzień w kalendarzu wypełniony sprawdzianami i myśleć o magicznym piątku,który chcemy spędzić przy najpyszniejszej herbacie na świecie, mówimy "nie planuję,nigdy to nie wychodzi" i kończy się właśnie tak jak to odbieramy. Dodatkowo  uświadamiamy się w tym przekonaniu i jest tak jak rzekomo "zaplanowaliśmy". Nie śmieszne? Śmieszne,bo nigdy tego nie uzmysławia. Włączając w to mnie rzecz jasna. Kiedy pojawia się chwila zawahania,którą ja nazywam nieodpowiednim momentem jest jeszcze trudniej utwierdzić się w przekonaniu,że będzie dobrze. A będzie! Bo czy coś albo ktoś ma decydować o naszym dobrym dniu,dobrej minucie... dobrym życiu? Nie możemy pozwalać,aby wkradał się ktoś o imieniu sterownik,który będzie decydował za nas. Bądźmy zawsze dobrej myśli i spędzajmy czas,minute,życie tak jakby jutro miałoby się umrzeć- wtrącając jeden z moich ulubionych cytatów - "Spraw,aby każdy dzień stał się najpiękniejszym dniem w twoim życiu".













*jakość zdjęć w tym poście bardzo mi się nie podoba,ale nie chciałam usuwać zdjęć a jakość spowodowana jest przez moją głupotę,wybaczcie.

                                                               Today's favourite song! 


20 komentarzy:

  1. Ja nie lubie myśleć zbyt bardzo w kierunku "Będzie dobrze". Mam raczej myśli w stylu "Może się mi uda".
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny sposob myslenia. Ja jednak jestem zwolenniczką "bedzie dobrze!" xoxo

      Usuń
  2. Ale uroczo wyglądasz na tych zdjęciach *,*<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie można pesymistycznie podchodzić do życia, bo są spore szanse, że nie będzie ono udane.
    Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne są te zdjęcia, masz bardzo ładne włosy :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Kochana!

    Pięknie napisane, lecz mam wrażenie że na to podejście nas Polaków(ma to o czym mówisz, ale również...) zła pogoda, ilość czasu spędzana w pracy, szkole. Czy informacje w jaki sposób są nam przekazywane poprzez media.
    Ale owszem, warto zwolnić i brnąć w kierunku, które daje nam szczęście bądź jego poczucie.

    Zapraszam Cię również do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przepiękny komentarz!♥ Naprawdę! "Ale owszem, warto zwolnić i brnąć w kierunku, które daje nam szczęście bądź jego poczucie"!♥♥

      Usuń
  6. What beautiful pictures. I love it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia, nawet jak trochę straciły na jakości ;)
    Zgadzam się z tym co napisałaś - zazwyczaj narzekamy na większość rzeczy, a nie potrafimy dostrzec tych ważniejszych, lepszych stron.
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo sie ciesze,choc jakos i tak mi sie bardzo nie podoba,haha!

      Usuń
  8. To prawda, że Polacy to marudy, ale w sumie narzekają tylko po to, by narzekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie sie zgadza,praktykują tradycję,haha.

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia! Ja próbuję we wszystkim znajdować pozytywy :) Obserwuję :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witaj w klubie!:P Bardzo sie ciesze,dziekuje ogromnie,mam nadzieje,ze sie nie zawiedziesz!

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥