poniedziałek, 30 stycznia 2017

Gdzie kończy się bariera prywatności w internecie?


 Zawsze staram się tutaj szczerze z Wami wszystkim dzielić. Czasem szczerze mówiąc się tego boję ,bo przeraża mnie myśl,że ten post jak i wszystkie inne na blogu może zobaczyć każdy.Z jednej strony to normalne,nie wyobrażam sobie,aby czytelnik bloga nie wiedział jak mam na imię (Wiktoria,cześć!) ,ale z drugiej?  Każdy może wiedzieć "co u mnie",ale co jeśli ja albo ktoś wyjdzie poza granice swojej  prywatności? Post,w którym napiszę co ciekawego się u mnie dzieje albo jak to niesamowicie minął mi dzień myślę,że na etapie odbiorcy bloga,który  wchodzi tutaj,aby się odstresować lub spędzić swój wolny czas nie jest czymś złym. Ale co jeśli ktoś zacznie za bardzo się mną interesować a ja złamię moją internetową barierę będąc zupełnie tego nieświadoma? Nikt nie jest anonimowy w internecie. Myślę,że są tu osoby,które wiedzą o mnie troszkę więcej. Nie ma nic w tym dziwnego,znacie moje imię,nazwisko,wiecie ile mam lat,wiecie jak wyglądam ,część z Was może wie gdzie mieszkam ( niedokładnie ale jednak),wiecie czym się interesuję i wiecie jakie są moje przemyślenia na dany temat,ale nic poza tym. I chce,aby tak zostało. Blog to miejsce gdzie ja jak i być może Wy pozwala mi na odstresowanie się. Piszę tutaj swoje rozmyślenia na dany temat i w wielu wypadkach właśnie Wy często mi pomagacie albo oddajecie swoją opinie (która zawsze jest dla mnie bardzo cenna) i razem tworzymy kącik do którego ja chce powracać i na nowo tworzyć z Wami internetową dyskusję. Jednak każdy ma swoje prywatne życie i ja chce,aby ono zostało tylko dla mnie.










 Fot.:klik


Płaszcz- ukradziony od mamy!/Koszula-holister/Spodnie-x,podobne tu/Buty,czapka,szal-miejski sklep//

35 komentarzy:

  1. Jestem tego samego zdania, pomiędzy blogiem a rzeczywistością musi istnieć jakaś bariera,strefa prywatna jakiej każdy blogger wymierza granice :) Świetna czapka! ♥

    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze,ze sie zgadzamy! Dziekuje,kocham ja!

      Usuń
  2. Także tak uważam. Niektórzy wprowadzają do internetu zamiast cząstki siebie wszystko, czy naprawdę nie mają tej bariery? Gdzieś musi być granica.
    Cudny wygląd bloga, obserwuję!
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh! Ogromnie dziekuje,naprawde ogromnie dziekuje!♥ Tak ,to jest chyba najgorsze,pokazują wszytsko i wszytskich. Mam nadzieje,ze ja utrzymam bariere prywatnosci w internecie...

      Usuń
  3. Najważniejsze, żeby oddzielać bloga i życie prywatne, ale niestety niektórzy o tym zapominają...
    Bardzo podoba mi się wygląd bloga i sposób pisania, zostaję na dłużej :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bloga,yt,snapchata,instagram - "zycie" w internecie:)) Jest mi niesamowicie miło dziekuje CI bardzo,bede robila wszytsko,aby Ci sie podobalo!♥

      Usuń
  4. Zdecydowanie bariera pomiędzy internetem a naszym życiem prywatnym jest niesamowicie ważna, ale ostatnio wydaje mi się, że duża grupa ludzi o tym zapomina... Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana! Tak! Tez mam takie wrazenie,stąd tez moze ten post:)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się,po prostu nie pokazywac,nie mowic,pisac o rzeczach ktore sa tylko i wylacznie prywatne i nie przekraczac bariery,to bardzo wazne a duzo osob o tym zapomina.

      Usuń
  6. Prywatność w internecie trudno jest utrzymać :(
    Śliczne zdjęcia
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, chciałam napisać o tym samym :D

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Weronika,hej!!♥ Haha,pisz,czekam u Ciebie na taki post!!:)))♥

      Usuń
  8. Hej Wiki!
    Podzielę się z Tobą moim złotym środkiem który chętnie stosuję. Miewam często dni, kiedy mam ochotę wypaplać wszystko, chcę się z kimś czymś podzielić ale wiem właśnie, że nie mogę dosadnie bo każdy ogląda mój blog. Jednak zawsze jak nas coś zdołuje, to może to właśnie spowodować wenę do jakiegoś tematu by poruszyć - jednocześnie się wygadasz co cię męczy a i czytelnicy poczytają fajną treść ! :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Paulina,naprawdę się zgadzam. Też często mam tak ze nie rozmawiam z nikim a moim "kolega do gadania "jest właśnie blog, napisanie tekstu,tego co czuję tutaj!:) Mam tak samo:)))) Dzięki za świetny komentarz,buziak❤

      Usuń
  9. Dokładnie tak jak powiedziałaś- anonimowość w internecie nie istnieje. To też coś warte zapamiętania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Granica jest bardzo cienka i łatwo ją przekroczyć:) Lecz da się zachować odrobinkę prywatności to fakt:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jugi,Nati hej!:p Dziekuje za komentarz!♥

      Usuń
  11. Świetnie napisane:)
    Zawsze trzeba mieć tą granice co powinno się ujawniać, a co nie.
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety większość ludzi przekracza pewną granicę. Ja wolę swoje prywatne życie zachować dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez,a tym bardziej nie lubie ogladac ludzi,ktorzy ja przekraczaja i pokazuja,mowia doslownie o WSZYSTKIM.

      Usuń
  13. Post trafia w punkt. W czasach jakich żyjemy ciężko jest jakkolwiek zachować pełną anonimowość, tak naprawdę wystarczy "poszperać" po internecie żeby znaleźć media społecznościowe wybranych osób i dowiedzieć się o nich o wiele, wiele więcej. Z nami - blogerami - to też jest trochę inaczej, bo sami udostępniamy swoje poglądy, ale to nic złego, że chcemy zachować choćby małą część anonimowości, też nam się to należy ;)

    Pozdrawiam!
    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZGADZAM SIE NAPRAWDE! Z jednej strony to plus ,ze mozemy o wszytskim "wszystko" wiedziec,bo jednak jestesmy ciekawscy haha. Ale nie jest to dobre dla tego kto przekracza granice i pokazuje wszystko. Dzieki za komentarz!

      Usuń
  14. Dokładnie, trzeba się pilnować, aby nie przekroczyć tej granicy własnej prywatności, bo później nie wyniknie z tego nic dobrego. Blog to faktycznie bardzo dobry sposób na odstresowanie się, ale również bardzo duża odpowiedzialność i nie wolno o tym nigdy zapominać. :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako blogerzy sami wystawiamy sie na światło dzienne i bardzo często powinniśmy uważać żeby nasza barera prywatnosci nie została naderwana przez np askowych anonimkow :D Świetne zdjecia 😘

    Zyciedlapasji.blogspot.com 💕

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia ♥ Będę częściej zaglądała
    Zapraszam http://qusiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Nawet nie wiesz jak sie ciesze!!

      Usuń
  17. Love the outfit :)
    I follow your blog, can you ckeck mine?
    www.prettyinpinkmc.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się w 100% ! :)
    Musisz kraść płaszcz od mamy częściej bo wyglądasz w nim świetnie ^_^ Chociaż jestem pewna, że mama wygląda równie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥