środa, 11 stycznia 2017

Happiness does not depend on the state of the account


Przeważnie na lekcję,które mnie nudzą (muszę się do tego przyznać) wchodzę z negatywnym nastawieniem. "Siedzę bo muszę". A kiedy coś w lekcji sprawia,że piszę o tym post to znaczy,że mnie pozytywnie zaskoczyła i udało się mnie czymś zainteresować.

10.01.2017
  
Wyobraźcie sobie najbardziej znudzonego i sennego człowieka,który siedzi wpatrując się w śnieg (bo tylko on wydaję się interesujący) opierając się o ławkę. Wtedy pada zdanie,które jest w stanie "obudzić" najbardziej zobojętniałego człowieka na świecie ,czyli mnie. " Będąc w jednym z najbogatszych krajów na świecie dostrzegłem coś co utkwi mi w pamięci już na zawsze. Patrzyłem w oczy ludzi zamieszkujących  najbogatszy kraj na świecie. Widziałem tam pustkę i smutek,który był przykryty uśmiechem. Będąc w jednym z najbiedniejszych krajów na świecie patrząc w oczy tych ludzi widziałem coś najpiękniejszego. Radość i uśmiech,ale uśmiech był w oczach. Tym razem "przykrywką" był smutek,spowodowany brakiem pieniędzy. W oczach bogaczy była pustka a w drugim przypadku był blask".





*Jeśli zrozumieliście to tak,że osoba bogata nie może być szczęśliwa to wasze rozumienie jest błędne. Chciałam bardziej uświadomić  myślenie ludzi ,że osoba,która nie ma problemu z pieniędzmi ma wszystko a ta,która nie może sobie na wszystko pozwolić nic- tak nie jest. Szczęście u każdego z nas  nie zależy od tego jakie mamy zasoby finansowe.

20 komentarzy:

  1. Super blog i post , który daje do myślenia ;)
    http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz całkowitą racje, widać np. to w filmach z Afryki jak gwiazdy jadą na jakieś charytatywne misje. Teraz widzę to np. na instagramie Cary Delevigne, która jest na takiej misji! Ci ludzie są cały czas uśmiechnięci i cieszą się życiem! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to śledzę! Super porównanie,polecam każdemu zetknąć na instasnapa Cary Delevigne❤ Cieszę się ,ze się zgadzamy i rozumiemy! Pozdrawiam!

      Usuń
  3. świetny post - zgadzam się z Tobą. Grunt to dostrzegać i doceniać dar losu i to co dzień nam przynosi ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo szczery i przemyślany post! Zgadzam się z Tobą :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, zawsze staram się być szczera pisząc posty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację i szczerze, to zaskoczył mnie fakt, iż ktoś jeszcze pisze RZECZYWIŚCIE to, co myśli :) www.blog017.blogspot.com // wróciłam do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje serce,naprawdę,zawsze staram się tak pisać,dziękuję.

      Usuń
  7. Post daje do myślenia. Musimy nauczyć się cieszyć z małych rzeczy.. ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszy mnie bardzo fakt, że w dalszym ciągu można spotkać takie osoby które zwracają uwagę na takie rzeczy i tematy☘️ co prawda można być nie szczęśliwym mając pieniądze i ich nie mając. Moim zdaniem powinniśmy zwracać uwagę na rzeczy mniej materialne i w nich znajdować swoje szczęście + na prawdę świetny post
    http://letmebedreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój humor dzisiejszy jest naprawdę dziwny. Nie sądziłam,że ktoś będzie w stanie go poprawić. Jesteś wróżką! Dziękuje z całego serca,te słowa są cudowne,nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo poprawiłaś mi humor. Dzięki takim komentarzom doceniam w 101% to co robię. Dziękuje z całego serca!!

      Usuń
  9. Wspaniały post, bardzo szczery, taki od serca! To prawda, pieniądze nie zawsze dają szczęście, powinniśmy zwracać uwagę na małe rzeczy, mniej materialne :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  10. Potrafisz skłonić do genialnych refleksji! Dziękuje za ten post! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku ,szczerze mowiac sie nie spodziewałam!♥ Dziekuje z calego serca,naprawdę! I nie ma za co!

      Usuń
  11. Niestety we współczesnym świecie pęd za wartościami materialnymi jest nieunikniony. Nic bardziej na nas nie wpływa, jak chęć posiadania. I choć, ktoś zapytany o jego najistotniejsze wartości powie, że jest to rodzina czy miłość, to tak czy siak z tyłu głowy będzie miał drugą odpowiedź "chcę dla nich najlepiej, ale bez środków jest to trudne".
    Dziękuje, za pozytywny komentarz. Myślę, że każdego zauroczyłaby ta wyspa. Dlatego tak ważne jest dążenie do spełniania marzeń! Czas zacząć zbierać na kolejna podróż życia! <3
    Pozdrawiam i ślę buziaki! Pola z Pryzmatu Poli"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszlalam na twojego bloga zupelnie przypadkiem i naprade super post! Ogromnie ciekawy! Nie ma za co!♥

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥