czwartek, 26 stycznia 2017

My Morning Routine:Winter Holiday!

      9:00

O tej godzinie zazwyczaj wstaję w ferie i weekendy. Mimo tego,że mogę pospać dłużej to zawsze nastawiam budzik. Nie lubię marnować dnia na spanie.


Kiedy zupełnie już się rozbudzę,zazwyczaj przeglądam instagrama,snapa i czasami pinteresta.(Wszystkie linki w zakładce contact!).Następnie kieruję się do kuchni,w której podczas ferii zawsze pachnie kawą albo jakimś pysznym śniadaniem-przez co robię się jeszcze bardziej głodna.



9:30


Największym grzechem,który popełniam w roku szkolnym jest to,że nie jem śniadania. Jednak w weekendy zawsze mam na nie ogromną ochotę,ponieważ śniadanie najlepiej smakuję w weekendy,prawda? Moje śniadanie za każdym razem wygląda zupełnie inaczej. Czasem jem ciasto,czasem zwykłe kanapki,czasem pancakes a jeszcze innym razem tak jak dziś - sałatkę. Jedno jest jednak niezmienne. Zawsze piję herbatę.

10:00



Poranna toaleta. Zawsze staram się w weekendy poświęcić czas na moją twarz,aby była dobrze oczyszczona i nawilżona. Jeśli chcecie zobaczyć czego używam do pielęgnacji twarzy to zrobiłam o tym oddzielny post - klik . 

10:20


Jak wiecie ( a może nie wiecie) nie maluję się. Myślę,że będę wkrótce  musiała napisać o tym post,bo zawsze wszyscy o to pytają. W ciągu szkolnego tygodnia jak i w weekendy czy ferie stawiam na ochronę ust. Może wydawać się Wam to śmieszne,ale tak jest. Nie wyjdę z domu bez przeciągnięcia ust pomadką ochronną a zwłaszcza w zimę.

10:30


W ferie i zimowe moje codziennie stylizacje na pewno nie należą do najpiękniejszych i bardzo wymyślnych. Zakładam to w czym będzie mi wygodnie ( Zawsze to robię!). Zwykle ubieram gruby,wełniany sweter albo duża,ciepłą bluzę. Do tego obowiązkowo ciepłe kapcie i dresy albo getry!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


A jak wygląda Wasz poranek w ferie lub weekend?


24 komentarze:

  1. Jaki super post! Ja też nie lubię marnować czasu na spanie :D i świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do przyłączenia się do nowej grupy na fb:
    https://www.facebook.com/groups/358638521181651/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Piona,wszyscy teraz w komentarzach to piszą haha,jesteśmy zgodni!:)

      Usuń
  2. fajny post, super wszystko opisane i ładniutkie zdjęcia, pozdrawiam;)

    zapraszam do mnie
    durabilityblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze ,ze się podoba dziękuję !

      Usuń
  3. Nawet godzinowo Twoja poranna rutyna pasuje do mojej! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie lubię marnować czasu na spanie!:) Mam pytanko czy robisz zdjęcia i w jakim programie dodajesz tekst na zdjęcia? Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) |Nwm czy dobrze zrozumiałam ale "czym robię zdjęcie?" - jeśli tak to zwykłym aparatem,małym canonkiem😂 Przerabiam i dodaję tekst na zdjęcia w internetowym programie picmonkey.com ;) Dzieki!

      Usuń
  5. super post ! bardzo ciekawy i nietypowy , nie jest oklepane jak u wiekszosci :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :)
    https://tysiatestuje.blogspot.com/2017/01/56-makijazowelove-moj-makijaz-krok-po.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,jest mi bardzo miło,naprawde dziękuję!

      Usuń
  6. Ja też nie lubię długo spać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny poscik! chociaz na sniadanie wole zjesc cos bardziej sytego niz salatke ;p

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia! nowy post! http://justemsi.blogspot.com/2017/01/back-to-memories.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i NIE! Nie bawię się się obs /obs ,nie interesuje mnie wymienianie obserwacjami,chce mieć prawdziwych czytelników!;)

      Usuń
  8. Świetny post! Ja w dni wolne zazwyczaj wstaję o 10 :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA czasem też,te godziny tutaj wpisane sa prawdziwe ale nie zawsze tak jest:)! Kiedys tez wstalam o 10 w weekendy ,ale teraz jakos 9 jest okej!

      Usuń
  9. A ja bardzo często lubię marnować dzień na spanie, dlatego też może tak trudno jest mi wstać rano do szkoły. Ale fajne kapcioszki! Chciałabym mieć taki zestaw do oczyszczania twarzy, jednak wiem, że i tak nie miałabym czasu na jego regularne stosowanie. Mam na odwrót, najpierw robię poranną toaletę, a dopiero później idę na śniadanie, ponieważ bez tego czuję się taka.. hmm.. brudna :) Znam te pomadki ochronne carmex, mają piękne zapachy, a zwłaszcza granat. Mój out - fit na takie luźne dni to getry i bluza :) Fajniutki post, właśnie niedawno myślałam nad czymś podobnym do zrobienia na swoim blogu, dlatego pewnie niedługo się zabiorę na jego przygotowanie, jeszcze nie wiem w jakiej formie, ale twoja bardzo mi się spodobała. Zaciekawił mnie twój blog, dlatego z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów!

    Zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziekuje!♥ Jestes przekochana,dziekuje za cudowny komentarz i już lukam na twojego bloga,budziakkkkk!♥

      Usuń
  10. super post! ja niestety dosć często marnuję dzien na spanie, ale walczę z tym :P też po wstaniu zawsze oglądam insta! :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA tez zazwyczaj INSTA najpierw!♥ Ale z jednej strony-chociaz jestes szczesliwa,bo wyspana to szczesliwa!:P

      Usuń
  11. Wonderful post! Very cute! I like your case))
    Would you like to follow each other? Follow me in blog and in Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥