piątek, 10 lutego 2017

Climate.


Piątek weekendu początek-dzień dobry! Dzisiaj ze szkoły wróciłam o 13 i od razu wskoczyłam do wanny-czasem ostatnie wf''y nie są fajne. W ciepłym szlafroku odpoczywałam i standardowo - piłam herbatę. Pogoda była po prostu najlepsza na świecie,co można zobaczyć chociażby na dzisiejszych zdjęciach. Nie wiem jak Wam,ale ja muszę nieskromnie powiedzieć,że mi się one ogromnie podobają. Zawsze dążę do otrzymania właśnie takie efektu końcowego. Lubię jak zdjęcia mają klimat. Myślę,że da się zauważyć,że miałam (i mam!) dobry humor,który ostatnio bawił się ze mną w chowanego. Jednak dzisiaj go znalazłam i na najbliższe dni zostawiam dla siebie. A Wam jak minął dzień? Mam nadzieje,że dobrze! Jeśli nie to łapcie trochę mojego dobrego humoru+ dorzucam zdjęcia niżej! Mam nadzieje,że poprawią Wam one humor choć troszkę! 







26 komentarzy:

  1. Weszłam na Twojego bloga po dłuższym czasie i po prostu jestem w szoku ! Te zdjęcia są na Maxa klimatyczne i wogole widać że wkładasz w to cale serce :) Nie mogłam się powstrzymać i zostawiłam obserwacje :*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłam,żebyś nie komentowala moich postów,jak można mieć taki tupet?...!

      Usuń
  2. U mnie dziś pogoda również była świetna, piękne zdjęcia! Od rana odliczałam godziny do weekendu, to był strasznie męczący tydzień.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten który będzie będzie straszny,rozumiem Cię. Odpoczywaj! :))

      Usuń
  3. Super te zdjęcia, dobrze, ze masz dobry humor, mi ostatnio on nie dopisuje...

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i niezwykle klimatyczne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz ja mam ostatnio mieszany humor, ale mysle, ze bedzie okej! :) oby u ciebie sie utrzymywal dlugo dobry humorek!
    sliczne zdjecia :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty jesteś ładna :O !! Częściej się uśmiechaj.

    Zostaję na dłużej- obserwuję :)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej,jest mi bardzo miło,dziękuję❤ Oj uśmiecham się bardzo często haha! Ogromnie dziękuję za obserwacje,dziękuję!
      PS Twój ostatni post jest naprawdę super!

      Usuń
  7. Piękny kolor włosów ♥ i przyjemne zdjęcia
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło!!Dziękuję z całego serca za obs!Też nawet lubię kolor moich włosów !

      Usuń
  8. Przepiękne zdjęcia!
    Ja w piątek po szkole przeważnie wskakuje do łóżka hehe
    Zapraszam http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha,ja czasem też tak mam! Jest tak cieplutko wtedy,haha.

      Usuń
  9. Tak jak sam tytuł mówi bardzo klimatyczne zdjęcia! Uwielbiam takie ujęcia :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też o wreszcie udało mi się zrobić coś mam nadzieję trochę zbliżonego do tego typu zdjęć!❤

      Usuń
  10. Ostatnie zdjęcie mega <3
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oddaj mi trochę tego dobrego humoru! Naprawdę świetne zdjęcia, uwielbiam ten klimat! Szczególnie podobają mi się te, na których masz zamknięte oczy!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. wow rzeczywiście zdjęcia świetne!
    mają fajny klimacik, trochę takie "tumblr" :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie ! Nienawidze TUMBLER,haha! ALe mimo to bardzo dziekuje!♥

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥