sobota, 25 lutego 2017

FRESH


Wiosnę czuć w powietrzu. Jeszcze niedawno narzekałam,że po powrocie ze szkoły robiło się już ciemno,tak teraz  słońce zostaje w ciągu dnia na zdecydowanie dłużej. Kocham ten świeży wiatr,który orzeźwia mnie każdego sobotniego ranka. Nie wspominając już o najładniejszej melodii dla moich uszu- śpiewu ptaków. Muszę chyba sobie je nagrać i puszczać za każdym razem kiedy mój humor się pogorszy. Teraz nie pozostało mi nic innego jak czekać na w pełni zieloną trawę,różowe drzewa,kolorowe kwiaty i codzienne słońce. Marzec jest chyba moim małym styczniem. Zawsze nachodzi mnie wtedy chęć zmian ( co Was już chyba u mnie nie dziwi). Zaczynam zawsze od generalnych porządków.W tym roku za tydzień zaczynam mały remont w moim pokoju. Pomalowanie ścian na inny kolor,przesunięcie mebli i nowe dekoracje nie wiem czy można nazwać remontem,ale cieszę się z niego jak dziecko! Na pewno doda mi siły do nauki,kiedy za oknem będzie świeciło słońce. Życzę Wam udanego najbliższego tygodnia,pełnego słońca i wysokich,plusowych temperatur!














22 komentarze:

  1. Ja też już czekam z niecierpliwością na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na zdjęcia:) Mnie tak samo wiosna pobudza do życia:D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę ostatni raz o NIEkomentowanie moich postów,jak mozna byc takim bezczelnym,chociaz udawaj,ze nie jestes. Inaczej blokuje.

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia, ładnie wyglądasz w takiej fryzurze ;)
    Zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! O to bede czesciej taka robila!

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia, ale najwieksze "show" tu robi fryzura. Jednym słowem śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziekuje! Tak? To sie ciesze! Nawet sie nie spodziewalam! Dziekuje.

      Usuń
  5. SUPER KLIMATYCZNE ZDJĘCIA

    http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosną chyba wszyscy pragną zmian. Jedni mniejszych, drudzy większych, ale najważniejsze, że robią coś ze swoim życiem. Ja również z utęsknieniem czekam na prawdziwą wiosnę :)
    Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wiosny niestety nie czuć. Wczoraj spadł śnieg.
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na zdjęcia! :D
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie jest czasem coś pozmieniać w swoim otoczeniu. Też mam zamiar pomalować ściany, ale jakoś moi rodzice to cały czas to odkładają.
    Piękne i bardzo pomysłowe zdjęcia!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To super! Na pewno to będzie świetna zmiana! Powodzenia!

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥