niedziela, 5 lutego 2017

Moje 6 zasad szczęśliwego życia.


1. Rób codziennie wszystko,aby zbliżać się do spełnienia swoich marzeń.
Nie ma nic gorszego od ciągłego stania w jednym punkcie. Każdy dzień musi mieć mniejszy lub większy sens. Najważniejsze,aby zbliżał Cię do szczęścia.

2. Żyj tak,aby każdy dzień był najpiękniejszym dniem w twoim życiu.
"Żyj tak jakby jutro miało się umrzeć". Rób wszystko na 100%,nie żałuj-bo czasami sytuacja,którą uznajesz za najgorszą w swoim życiu może uświadomić Ci tak wiele,że kiedy ją zauważysz powiesz "Dziękuję".

3. Nie stój w miejscu. Cały czas się rozwijaj. Codziennie staraj się być lepsza/y.
Każdy popełnia błędy. W błędach nie ma nic złego. Jedyne zło jest wtedy kiedy popełniasz ten sam błąd dwa razy.
4. Dziękuj i doceniaj każdego ranka.
Codziennie kiedy tylko się obudzisz masz szanse na spełnianie swoich marzeń,na robienie tego co kochasz albo dążenie do tego,aby w przyszłośći codziennie się uśmiechać. Każdy kto cieszy się z małych rzeczy jest o wiele szczęśliwszy od kogoś kto uśmiecha się tylko kiedy osiągnie coś dużego.
5. Bądź dobry dla innych,bo dobro zawsze wraca,ze zdwojoną siłą. Kochaj wszystkich,bądź tolerancyjny.
Wystarczy pstawić się na miejscu przegranego. Najprościej w świecie go zrozumieć i zadać sobie pytania co by było gdybym to ja znalazł/a się na jego miejscu. Co by było gdyby nikt nie podał mi ręki. Czasem najprostszy i najłatwiejszy czyn może sprawić,że jest się lepszym niż było się  wczoraj.

6. Bądź taki jaki jesteś naprawdę. Nikogo nie udawaj. 
Na świecie jest taka osoba jak ty. Jest osoba,która na pewno Cię pokocha albo polubi. Jest osoba,która będzie szanowała Cię i dażyła codziennym uśmiechem za to jaki/a jesteś naprawdę. Nie za to kim możesz być tylko jaka.i jesteś. Gdzieś jest i na pewno wkrótce się znajdziecie... a wtedy za nią podziękujesz-nawiązując do punktu 4.


Jaka jest twoja zasada szczęśliwego życia?


26 komentarzy:

  1. Dużo prawdy :) Najważniejsze jest właśnie żeby być sobą, nikogo nie udawać. Rozwój ma szerokie znaczenie, ale cały czas powinniśmy próbować czegoś nowe i świeżego :)

    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale ujęte :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Post naprawdę mi się podoba :) Świetna motywacja, właśnie mi tego brakowało ♥ Moją zasadą albo raczej mottem aby nie przejmować się innymi jest stwierdzenie że i tak wszyscy umrzemy.
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aw,ah! CIesze sie ,ze w jakims stopniu,choc troszke Ci pomoglam! Stwierdznia jest bardzo prawdziwe!!

      Usuń
  4. Prosto i z sensem. Mimo, że dwa punkty są podobne do siebie, zawierają inną mądrość :). Pozdrawiam! /Klaudia
    Byłoby miło gdybyś zajrzała NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CIesze sie z tego,ze jest prosto!♥ Ciesze sie ze to zauwazylas,bardzo. Pozdrawiam rowniez:*!

      Usuń
  5. Piękne i mądre myśli.
    Bądź zawsze szczęśliwa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo,mam nadzieje,ze tak bedzie.

      Usuń
  6. Czasami do najprostszych rad się najtrudniej dostosować. A tak niewiele do szczęścia...
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej! Ja chętnie będę tu zaglądać :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,zgadzam się i nie ma za co! Bardzo fajny blog!

      Usuń
  7. Moja zasada to ta druga :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W pełni zgadzam się ze wszystkim, ale najbardziej z punktem 3- właśnie ostatnio zapragnęłam zmian w kierunku ,,lepszego życia" i robię wszystko żeby to osiągnąć. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam zaCiebie kciuki,na pewno dasz radę! " Bo jak nie Ty to kto"?:D

      Usuń
  9. Muszę skorzystać z Twoich rad :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zasady!:)
    moją zasadą jest carpe diem - chwytaj dzień!:)
    super blog, obserwuje ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję z całego serca!❤❤❤

      Usuń
  11. Świetne zasady! Staram się z nich również korzystać i myślę, że to akurat idzie mi dobrze :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥