niedziela, 19 lutego 2017

Roses.


Zdjęcia tak samo jak muzyka wywołują zawsze jakieś emocje. A przynajmniej u mnie tak jest. Często w mojej głowie tworzone są dwie playlisty'. Pierwsza to ta z radosną muzyką,która sprawia,że  nie mogę powstrzymać się od tańczenia. Druga to ta smutna,której słucham czasem z sentymentu,czasem dlatego,ze mam zły dzień a jeszcze innym razem dlatego,że chce posłuchać czegoś naprawdę dobrego. Tak jak ostatni post to "oddaje" kocham jak zdjęcia mają swój klimat. Tym razem nieważne czy to klimat pozytywny czy negatywny. Ważne,że coś przekazują. To jedna z rzeczy,którą kocham w fotografii. Przesłanie.

Mam nadzieje,że Wasza niedziela minęła (albo mija) w dobrym humorze. Życzę udanego tygodnia,który w moim przypadku będzie bardzo,bardzo pracowity. Zresztą jak najbliższe trzy tygodnie. Trzymajcie kciuki za mnie a ja trzymam za Was.










22 komentarze:

  1. Twoje zdjęcia są przecudne <3
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 zdjęcia mi się bardzo podoba ale drugie jest dziwne(bez obrazy)

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję,nie mam sie na co obrażać każdy ma inny gust,mi ono sie podoba! Inaczej bym go nie dodala:))

      Usuń
  3. super zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,bardzo dziękuję za obs, będę się jeszcze bardziej starać!

      Usuń
  4. Ale pomysłowe zdjęcia. :) Bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do spodnie mam je w kolorze czarnym, czerwonym i granatowym:)


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia zdecydowanie wywołują pozytywne emocje!
    Obserwuję i będę zaglądać częściej!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bo balam się jednak ze przeciwnie-smutne. Dziękuję bardzo!!

      Usuń
  7. W zdjęciach nie oczekuję nigdy jakiegoś przesłania, ale też nigdy nie robię artystycznych zdjęć. Po prostu zdjęcia są dla mnie pamiątką, uwiecznieniem danej chwili przykładowo z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham jak zdjęcie ma przesłanie i swój własny klimat,ale oczywiście też sa dla mnie zatrzymaniem chwili na zdjęciu.

      Usuń
  8. Uwielbiam robić zdjęcia i uwielbiam je oglądać. Można zatrzymać na nich tyle uczuć, tyle wspomnień... ♥
    Ostatnie zdjęcie mi się podoba! Jest takie szczere, takie radosne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia świetnie Ci wyszły.Trzecie i ostatnie najbardziej mi się podobają :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥