wtorek, 21 marca 2017

80's


Od zawsze podobały mi się czerwone bandamki,ogrodniczki,czarne materiałowe dzwony z wysokim stanem, duże dżinsowe kurtki,elegancka koronka,czerwone usta jak u Marilyn Monroe i najpiękniejsze na świecie skórzane kurtki-ramoneski. Zawsze oglądając stare zdjęcia mojej babci,mamy pierwsze na co zwracałam ( i zwracam) uwagę to na  stylizację. Zawsze była elegancka i "z klasą". Choć wiele się zmieniło od lat 80,  nie tylko w ubiorze, to ja cały czas jestem wierna tradycji elegancji u kobiet. To chyba najbardziej urzeka mnie w stylu 80's. Odkryłam ,że w szafie mam o wiele więcej rzeczy eleganckich niż sportowych. Myślę,że już zawsze będę wierna koronce i zawsze będę wielbiła ponad wszystko fotografię kobiet w tamtych czasach. Uwielbiam ten niepowtarzalny klimat zdjęć,lekko zamazanych,z drobnymi charakterystycznymi kreskami albo nastrojowość polaroidów. Cieszę się,że w niemal każdym sezonie można zobaczyć ubrania inspirowane latami 80. Czas biegnie,pokolenia się zmieniają,ale tradycja pozostaje. A w moim sercu jest cząsteczka lat 80...






18 komentarzy:

  1. Uwielbiam inspirację właśnie z lat 80, są świetne :) Również tak jak ty wielbię koronkę, czerwone usta i wszystko inne :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham lata 80., uwielbiam muzykę z tamtych czasów i też podoba mi się ten styl, może nie wszystko mi pasuje, ale ogól jest cudowny 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi rowniez podoba sie styl lat '80. Świetny blog. Pozdrawiam 🌹


    just-wiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lata 80. zdecydowanie mają jakiś swój klimat, choć chyba jednak lata 30. miały w sobie więcej "tego czegoś" przynajmniej dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wlasnie 80,ale ciesze sie,ze mamy odmienne zdanie!:))

      Usuń
  5. O tak ubrania z lat 80 zdecydowanie w moim stylu :)

    Pozdrawiam ;*
    https://anjaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten styl, zawsze bardzo podobał mi się Grunge właśnie z tych lat.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lata 80 są super :) post świetny, genialnie to wszystko napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham lata 80te nie tylko za luzackie podejście do mody ale również za fenomenalną muzykę <3 Aż sobie coś puszczę!

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥