czwartek, 30 marca 2017

Development


Stoję w miejscu? Pracuję nad sobą? Rozwijam się? Tak? A może jednak nie...

Tematy,które często dają mi dużą inspirację,to tematy uwaga!,które są poruszane na lekcjach. Myślę,że fakt faktem,mimo wszystkich negatywnych wyzwisk - szkoła dużo daję. Nie tylko pod względem pogłębienia swojej wiedzy,ale też kontaktów towarzyskich albo tak jak u mnie spojrzeniem na teraźniejszość. Jako,że jestem małą,bardzo ambitną perfekcjonistką często myślę o rzeczach z którymi nigdy wcześniej się nie zetknęłam. Tym razem to rozwój. Na pierwszy odstrzał zawsze daję siebie, a więc- Czy jak tak naprawdę się rozwijam? Nie tylko ze względu na naukę i wzmocnienie mojej wiedzy. Czy rozwijam się pogłębiając pracę nad samym sobą? Zaczynając roztrząsać ten temat w mojej głowie jak zwykle była burza mózgu. A może naprawdę stoję w miejscu i nie robię nic ze swoim życiem co przybliżyłoby mnie do moich marzeń albo celów? A jednak. A jednak moja sprytna podświadomość wymyśliła sobie ( kiedy ja nie kojarzyłam faktów),że zacznę ćwiczyć. Pracować na swoim ciałem. A ty? Pracujesz nad sobą? Rozwijasz się? Być może moja walka o sylwetkę jest chwilowa,ale czy to nie sprawi,że nabiorę więcej pewności siebie albo będę jeszcze bardziej walczyć o to co sobie zaplanowałam? Zawsze warto próbować,nawet jeśli skończy się to nie tak jak miało być. Rozwój osobisty jest pogłębiany przez nasze zwycięstwa,ale też przez porażki.







8 komentarzy:

  1. Pytania odnośnie własnego rozwoju , będziemy zadawać sobie przez całe życie ;) I na każdym etapie będzie to inna odpowiedź ;) fajnie że zaczęłaś pracować nad swoim ciałem ;) Ja zawsze stawiałam na rozwój intelektualny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęłam rozwijać swoją prawdziwą pasję dopiero po skończeniu liceum, dowiedziałam się kim jestem. Niestety wybrałam złe liceum, ale jak to się mówi: lepiej późno niż wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W 100% się z Tobą zgodzę. Super zdjęcia ;*
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥