czwartek, 16 marca 2017

It is never too late


Ile razy coś odkładałam na później,usprawiedliwiając się,że zrobię to "za chwilkę". Ile razy wmawiałam sobie,że zrobię to  na pewno później,po czym i tak tego nie robiłam. Zadręczałam się wyrzutami sumienia,ale znowu powtarzałam te same błędy. Ile razy chciałam coś zrobić,ale się tego bałam. Ile już razy próbowałam i ile już razy błędne kółko się zataczało...

To,co może być zrobione w dowolnym momencie nie będzie zrobione nigdy. Trzeba do tego korzyści,chęci,zaparcia. Kiedy mamy coś nakazane odgórnie robimy to. Najczęściej nie zważamy na to czy to się nam podoba czy nie,czy chcemy to zrobić i czy mamy na to chęć albo ochotę. A wręcz przeciwnie. Często chcemy zrobić to  jak najszybciej,aby "mieć to z głowy". Robimy. Bez użalania się,bez powtarzania sobie jaki ten świat jest okrutny. A czy jest ( albo raczej powinna być) różnica między muszę to zrobić a zrobię to? Najwidoczniej. Najwidoczniej to, co musimy zrobić bez nakazu jest o wiele trudniejsze od przeciwstawienia się sobie. Ale warto zawsze pamiętać,że kiedyś może być już za późno na zrobienie tego czegoś. Tego o czym marzymy,albo zwykłej prostej rzeczy,której najwidoczniej się  ... boimy?Ale czy nie lepiej jest żałować porażki niż żałować,że się czegoś nie zrobiło? Świat jest zbudowany z błędów,negatywnych emocji,uczuć i ... (obrzydliwych pająków).Pamiętajcie,że życie chwilą jest ciekawsze i piękniejsze. Na pewno kiedyś ktoś z nas miał szansę,ale jej nie wykorzystał. Nie pozostało nic innego jak dążyć do realizacji,bo w przeciągu sekundy może wszystko się zmienić. Wtedy nie będzie już nadziei. Pozostaną tylko niezrealizowane marzenia i niespełnione myśli...









Kurtka-miejski sklep/Koszula-x/Spodnie-sinsay//

14 komentarzy:

  1. ja jeśli muszę coś zrobić naprawdę staram się zrobić to od razu, bo później mi się nie chce ;) świetne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze,ale w tym poście raczej miałam na myśli marzenia i większe 'rzeczy'. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Dlatego staram się robić to, co muszę od razu ;) Po prostu lubię działać:D

    PS: Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i kurtka!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! Zapraszam na jeden z ostatnich postów:
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, ale muszę to napisać. MASZ PIĘKNY UŚMIECH ♥
    Świetne zdjęcia i stylizacja.

    Zapraszam do siebie :) https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! :) Podobają mi się tak wesołe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ahh mi tteż ,nawet jak post jest powiedzmy smutny, nie potrafię być smutna na zdjęciach. Smutny tekst w poście i wesołe zdjęcia!cóż,haha.

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥