niedziela, 26 marca 2017

Rock ootd

Porażki. Codzienność? Dla wielu. Wypominanie sobie tego co złe jest w naturze.Ale czy jakieś większe znaczenie ma albo będzie miało to,że ze sprawdzianu dostało się niesatysfakcjonującą ocenę,to,że powiedziałe/aś coś czego żałujesz albo to,że na oczach swoich znajomych zrobiłe/aś z siebie kretyna? Zakładam się,że ponad połowę z tych rzeczy,które każdego dnia uznajemy za porażkę zapomnimy. Więc czy warto dołować siebie,że coś zrobiło się nie tak albo,że mogło być lepiej? Zamartwianie się wszystkim wokół,totalnymi błahostkami (które my nazywamy porażką) sprawia,że zamiast tak jak przystało na rozwijającą się osobę-zamiast iść krok do przodu my się cofamy.







Fot.: klik

Kurtka/Ramoneska,spodnie-miejski sklep/Koszulka-h&m/Buty-adidas/Kabaretki,pasek-x//

11 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie ! Kabaretki są teraz w modzie, także naprawdę EXTRA! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Megaa blog! Zdjęcia jak i treść postu są cudowne. Petardaa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaahhh!♥ Dziekuje,potrzebowalam takie komentarza naprawde. Dziekuje z calego serca,buuuuziakii!♥♥

      Usuń
  3. Wyglądasz świetnie naprawdę bardzo mi się podoba!!! *-*
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku. Jest mi ogromnie miło,dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomita stylówka! Kocham rockowy styl i ramoneski, ach <3 Nie ma co sobie wypominać, trzeba robić swoje a jak życie i ludzie rzucają nam kłody pod nogi, sami damy ciała to jaki sens biadolić? Nie powiem, mam dni załamki, posmęcę ale potem wytrę ryjek i idę do przodu jak żołnierz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!! Ramoneski sa the best of the best! Biorę z Ciebie przyklad i bede wycierala ryjek i szla do przodu jak zolnierz!!:P

      Usuń
  6. Świetnie Ci w ramonesce! Super kurtka, ja mogłabym w takiej przez cały rok chodzić, w zimie pod płaszcz, wiosna/jesień pod kamizelkę :)
    Więcej takich super stylizacji!

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥