sobota, 8 kwietnia 2017

Flower in hair


Pierwszy raz od dłuższego czasu,otwieram "nowy post" bez obawy,że nie mam o czym napisać. A właściwie nie mam o czym pisać,ale piszę,bo mam potrzebę zaktualizować co u mnie. Zaraz po dodaniu tego posta,biorę się za projekt z geografii. Jedną nogą jestem już w przerwie świątecznej,więc chcę go już jak najszybciej skończyć,żeby oczyścić umysł na najbliższe,ostatnie trzy dni nauki. Wczorajszy piątkowy wieczór spędziłam z dobrym jedzeniem i moim ukochanym serialem riverdale. Jak zwykle na weekend nie mam większych planów. Jutro na pewno odwiedzę moje najukochańsze miejsce na ziemi,czyli moją babcię. Kocham okolicę,w której mieszka a raczej krajobraz.Uwielbiam tam być-spokój i cisza to idealne zestawienie dla mojego ciężkiego charakteru. Mam nadzieję,że wszystko u Was w porządku,udanego weekendu.











16 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Ja również żyje już przerwą świąteczną :D
    http://graybody.blogspot.com/
    http://onisa-ajawiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest cudowny, a zdjęcia wspaniałe. Wszystkie twoje posty naprawdę mnie inspirują i motywują do dalszego działania. Naprawdę cię podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo po twoim komentarzu poprawił mi się humor. Potrzebowalam go! Za każdym razem kiedy zwatpie- wrócę zobaczyć twój komentarz. Dziękuję,Dziękuję,Dziękuję!

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia! Moja przerwa świąteczna niestety będzie co najmniej w połowie oddaną książkom i nauce. Tobie życzę udanej przerwy i dobrych świąt.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam za Ciebie kciuki,również udanych świat i przesyłam Ci z mojego wolnego dodatkowy tydzień tylko odpoczynku!:p

      Usuń
  4. Ja również chcę dotrwać do przerwy jeszcze tylko te 3 dni, a czeka mnie kartkówka, sprawdzian i muszę zrobić referat. Po świętach będzie już z górki.. i byle do wakacji!
    Bardzo inspirujące zdjęcia z kwiatami we włosach. Zawsze chciałam takie zrobić, ale zawsze boje się, że jakieś robaki wejdą mi na włosy haha :D Ślicznie wyglądasz :) Masz bardzo dobry pomysł na prowadzenie bloga, przyjemnie piszesz.
    Życzę miłego dnia!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie piszę rozprawkę,ale co tam odpisuje haha! JA tez się bałam! Nienawwidzę robaków! A najlepsze jest to,że byłam cała mokra bo leżałam na mokrej trawie haha. Na pewno dasz radę,trzymam kciuki za sprawdzian i kartkowke! Jest mi ogromnie milo,ciesze sie ,ze CI sie podoba w jaki sposob prowadzę bloga. Buuuuuuuzaikii,dziekuje!

      Usuń
  5. Prześliczne te zdjęcia ! Uwielbiam wiosnę<3 Ja obecnie jestem po wymianie, mam rekolekcje a potem jeszcze długa przerwa:D
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyszły te zdjęcia! Powodzenia w projekcie! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh dziękuję! Już po-dziękuję,jest szosteczka!:))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Takk,a 10 odcinek to mistrz!piona! Dzięki!

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥