czwartek, 20 kwietnia 2017

Laziness


Trwa moja przerwa od szkoły i aktualnie kończę kolejny odcinek 13reasonswhy. Świetny serial,jeśli szukacie czegoś super-polecam!-Dołączając w to skam,riverdale i drugą szansę! Mam nadzieje,że święta minęły Wam spokojnie i w rodzinnym gronie. Aktualizacji pogodowej nie będzie,ale mogę Was pocieszyć. Do wakacji zostało dokładnie  62 dni z weekendami. Szczerze nie mogę się już doczekać tych upalnych dni,długich wieczorów,zachodów słońca- a zwłaszcza tych nad morzem. Na tą chwilę nawet te upiorne komary nie sprawiałyby mi kłopotu. Jak to ja- już przeglądam wakacyjne zdjęcia na pintereście. Zaraz idę robić sobie,czwartą już dzisiaj gorącą herbatę,aby ogrzać się przed wyjściem z domu-promocja w rossmanie zobowiązuję! Miłego dnia.





Bluza-h&m/Spodnie,pasek-x//

8 komentarzy:

  1. Muszę się skusić i obejrzeć wreszcie ten serial!
    Mam nadzieje, że zakupy się udały!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetny i wciągający! Udały!

      Usuń
  2. Chyba muszę obejrzeć ten serial. Narazie kończe 3 sezon Lost Zagubieni i jestem zakochana! Mój hit w ostatnim czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No a jak! Promacja w Rossmanie najważniejsza!
    Uświadomiłaś mi, że za niedługo są wakacje. Dzięki za poprawienie mi humoru.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ciesze sie! O to mi chodzi przez cale prowadzenie bloga! Buziakiiii!

      Usuń
  4. Ładnie Ci w tym kolorku :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥