czwartek, 4 maja 2017

Prawda jest prawdziwa?


Słyszymy to co chcemy usłyszeć. Widzimy to co chcemy zobaczyć. Kiedy tak jest nie podejmujemy próby zobaczenia prawdy. Okłamujemy się czy sprawiamy sobie przyjemność? Lepiej jest usłyszeć "Jesteś piękna,masz piękne oczy" niż "Jesteś brzydka i masz okropny nos" prawda? Żyjemy w wolnym kraju... ale mówiąc "tak" mamy na myśli "nie". Mówimy to co inni chcą usłyszeć inaczej będziemy negatywnie ocenieni.Oczekujemy od innych,aby mówili tak jak naprawdę uważają. Ale nie jesteśmy nastawieni na błędną odpowiedź,przeciwną do naszej. Nie oczekujemy prawdy,choć na nią liczymy,ale tylko wtedy kiedy jest to zgodne z naszym zdaniem.Oczekujemy,aby mówiono to co jest poprawne polityczne,a nie tak jak jest naprawdę.








5 komentarzy:

  1. Czasami jednak jak wyrazisz swoje zdanie, innych może to zaboleć :/
    Super zdjęcia :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo często nie mówię tego co myślę, by innych nie urazić, może to błąd, a może chęć zapobiegnięcia sprzeczki - sama nie wiem :)
    Świetne zdjęcia :)
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z tego powodu często nie mówię tego co myślę. Ale poniekąd to kłamstwo. Dziekuje!:)))

      Usuń
  3. Nie znałem cię od tej strony chociaż chodzimy razem do tej samej klasy. Ale muszę cię pochwalić za zdjęcia naprawdę super

    OdpowiedzUsuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥