piątek, 9 czerwca 2017

I feel it!



Długie poranki,królewskie śniadania,zapach chloru,mokre i przesuszone włosy,zapach skoszonej trawy,woda z cytryną,długie spacery z zachodami słońca,wycieczki rowerowe - to jedne z wielu rzeczy,które kojarzą mi się z nadchodzącymi wakacjami. Nie mogę uwierzyć,że już za kilka dni nastanie dzień na który tak bardzo co roku wyczekuję.Wszystko mam zaliczone- teraz zostało mi tylko odliczać ostanie szkolne dni. Nienawidzę tej presji i zamieszania przed wystawieniem ocen. Ale teraz mogę się już totalnie wyluzować! Jestem usatysfakcjonowana swoją średnią i wszystkimi ocenami. Uwielbiam mieć czyste sumienie. Dlatego pewnie,zawsze robię wszystko od razu,aby nic innego nie chodziło mi po głowie. Tak jest i tym razem. Czuję,że nadchodzące wielkimi krokami wakacje będą udane i wreszcie porządnie odpocznę!




8 komentarzy:

  1. Udanych wakacji! :) Ślicznie wyglądasz
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze trochę,ale już teraz dziękuję! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wakacje niestety pokrzyżowała kontuzja, ale przynajmniej będę mogła wypoczywać w domu!
    Udanych wakacji :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to przeznaczenie,haha. Na pewno będą udane,a przynajmniej bardzo wypoczniesz! Dziękuje i nawzajem!

      Usuń
  4. No i za to też kocham wakacje! Można się zregenerować od szkoły i nareszcie wziąć się za pracę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Haha "można się zregenerować i .... wziąć się ze prace,jejjj! Haha! Wow,poziwiam:p Udanych wakacji!

      Usuń

*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥